کد خبر: ۸۴۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 23 April 2020

به گزارش تابناک تبریز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز، افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها را خودسرانه و غیرقانونی دانست و گفت: شهروندان موارد تخلف در نرخ کرایه تاکسی را به سازمان تاکسیرانی اعلام کنند.

محمدحسین اکبرنژاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که هنوز هیچ افزایشی در نرخ کرایه تاکسی‌ها اعمال نشده است، اظهار کرد: کرایه تاکسی‌ها طبق همان نرخ سال ۹۸ است و هنوز افزایشی در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد: چنانچه افزایشی در نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال ۹۹ مدنظر باشد، پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و تائید فرمانداری تبریز اعمال خواهد شد.

وی عنوان کرد: چنانچه رانندگان تاکسی مبلغی بیشتر از نرخ سال ۹۸ از مسافران دریافت کنند، اقدام آن‌ها خودسرانه و غیرقانونی است و از شهروندان می‌خواهیم تا شماره خودرو این تاکسی‌ها را به سازمان تاکسیرانی اعلام کنند.

اکبرنژاد در ادامه با اشاره به اجرای مرحله دوم توزیع مواد ضدعفونی کننده در بین تاکسیرانان، گفت: در تداوم اقدامات پیشگیرانه سازمان تاکسیرانی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در گام نخست تعداد دو هزار بسته محلول ضدعفونی کننده سطوح و ماسک تهیه و با اولویت محل‌های اعلامی ستاد کرونا که مناطق پر خطر محسوب می‌شوند، در ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر به تاکسیرانان توزیع شد.

وی گفت: در گام دوم، علاوه بر محلول ضدعفونی کننده سطوح و ماسک، محلول‌های ضدعفونی دست نیز در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد.

وی افزود: همشهریان عزیز و همکاران تاکسیران در جهت جلوگیری از شیوع کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و ما امیدواریم با ادامه این روند، به‌زودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

با احتساب ۱۰ درصد خودرو غیرفعال در ناوگان تاکسیرانی تبریز، تعداد تاکسی های موجود در ناوگان تاکسیرانی تبریز در حال حاضر ۱۰ هزار دستگاه است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار