حجت‌الاسلام علی نعمت الهی:
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: با مشارکت روحانیون، مبلغان دینی و گفتمان سازی می توانیم به تحقق شعار سال کمک کنیم.
کد خبر: ۸۴۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 23 April 2020

«جهش تولید» را با گفتمان سازی محقق می‌کنیم

به گزارش تابناک قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت اللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو در خصوص اهمیت نام گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: جهش تولید یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود و مقام معظم رهبری هر ساله بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، سال‌ها را نامگذاری می‌کنند.

وی بیان کرد: سال ۹۸ را در حالی پشت سر گذاشتیم که کشور هم با تحریم‌های ظالمانه روبه‌رو بود و هم فروش نفت ایران به کمترین حد ممکن رسید و دو ماه انتهایی سال نیز با بیماری کرونا درگیر شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در داخل کشور باید فضای کسب و کار مناسب باشد و الزامات مالی، بانکی و مالیاتی و سیاست‌های ارزی به درستی تنظیم شود و در خدمت اقتصاد قرار گیرد.

نعمت الهی افزود: برای رفع نیازهای داخلی و مقابله با تحریم‌ها چاره‌ای جز رونق و جهش تولید نداریم و این نسخه رهایی اقتصاد کشور است و مسئولان و مدیران نباید چشم به کمک و دست بیگانگان داشته باشند زیرا ما می‌توانیم با اتکا به ظرفیت‌های داخلی در برابر تحریم‌ها پیروز شویم.

وی بیان کرد: جهش در تولید یگانه راه نجات است و ما اگر وضعیت اقتصادی خود را درست کنیم وضعیت فرهنگی و سیاسی نیز اصلاح می‌شود چرا که امور اقتصادی در سایر مسائل نیز تأثیر زیادی دارد.

نعمت اللهی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی می‌تواند با گفتمان سازی در سطح کشور و ترغیب مردم به خریدن کالای ایرانی و پرهیز از مصرف اجناس خارجی فضای خوبی برای رونق تولید کالای ایرانی در بین مردم ایجاد کند و باعث رشد و تحقق شعار سال شود که در این میان روحانیون و مبلغان دینی در سراسر کشور با تبلیغ تولید داخل می‌توانند به جهش تولید کمک کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: در شرایط کنونی که با ویروس منحوس کرونا روبه‌رو هستیم از تلاش سرداران عرصه درمان و بهداشت و سلامت و خدمه دلسوز بیمارستان‌ها تشکر می‌کنیم که با بسیج عمومی مردمی این شرایط را تبدیل به یک فرصت ارزشمند کرده‌اند و انسانیت و ارزش‌های انسانی را تعالی بخشیده‌اند.

نعمت اللهی گفت: مدافعان سلامت امروز خستگی ناپذیر در میدان خطر قدم گذاشته‌اند و کاری می‌کنند که بعدها مردم به صورت کامل متوجه عظمت خدمات آنها خواهند شد که فرارسیدن عید نوروز را به صورت ویژه به این عزیزان تبریک عرض می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم برکاتش را در زندگی آنها جاری کند.

برچسب ها: اقتصاد مقاومتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار