مدیرعامل موسسه خیریه نجف اشرف گفت: در همین راستادر هفته‌های گذشته ۲۲۵ سبد غذایی شامل ۱۴ قلم از جمله برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، روغن، حبوبات وغیره بین این خانواده‌ها توزیع شد.
کد خبر: ۸۳۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸ 11 April 2020
جوانان مومن و انقلابی همدان در راستای تحقق رزمایش مومنانه، اقدام به تهیه و توزیع ۲۲۰ بسته گوشت گرم، ۱۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده و ده‌ها بسته غذایی در بین محرومان همدانی کردند

به گزارش تسنیم، اگرچه حضور میهمان ناخوانده‌ای مانند کرونا سبب شده با مشکلات زیادی روبه‌رو شویم، اما راستش را بخواهید این ویروس عجیب و غریب محاسنی هم داشته است چرا که سبب شده جلوه‌های گذشت، فداکاری، احسان و خیرخواهی در جامعه اسلامی ایرانی ما بیش از سال‌های گذشته بروز و ظهور داشته باشد.

به عنوان مثال در دارالجهاد همدان، مومنین همدانی در موسسه خیریه نجف اشرف در لبیک به مقام معظم رهبری نخستین گام را برای اجرای رزمایش کمک مومنانه برداشته و اجاره بهای منزل ۱۰ خانواده نیازمند را پرداخت کردند.

مدیرعامل موسسه خیریه نجف اشرف بیان کرد: باتوجه به شیوع کرونا در کشور و تعطیلی بسیاری از صنوف و مشاغل تصمیم گرفتیم به مناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری اقدام به تامین مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند کنیم.

وی اظهار داشت: در همین راستادر هفته‌های گذشته ۲۲۵ سبد غذایی شامل ۱۴ قلم از جمله برنج، گوشت، مرغ، ماکارونی، روغن، حبوبات وغیره بین این خانواده‌ها توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نجف اشرف در ادامه افزود: از دیگر اقدامات ارزشمند بسیجیان پایگاه نجف اشرف، پرداخت اجاره بهای منزل ۱۰ خانواده نیازمند به ارزش ۳۰ میلیون ریال است که در شب میلاد امام زمان (عج) انجام شد.

زند تصریح کرد: این خانواده‌ها به دلیل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کسب و کار و درآمد با مشکل مواجه شده بودند که با مشارکت و همراهی خیرین موسسه خیریه نجف اشرف موفق به تهیه اجاره بهای این خانواده‌های آبرومند شدیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر اقدامات فوق، ۲۲۰ بسته گوشت گرم، ۱۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز به همت گروه جهادی شهدای گمنام در بین خانواده‌های نیازمند همدان توزیع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار