مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام:
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: در سال جاری ۶۰۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری ایلام انجام شده است.
کد خبر: ۸۳۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 09 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: به‌منظور کنترل بیماری کرونا در سطح از تمامی هتل‌ها، خانه مسافرها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، مجتمع‌های بین‌راهی و زائرسراها توسط کارشناسان نظارت و مدیران ادارات شهرستان‌ها به‌صورت شبانه‌روزی و به شکل مستمر مورد بازدید قرار گرفته است.

وی از اجرای بیش از ۶۰۰ مورد بازدید نظارتی تأسیسات گردشگری به‌صورت شبانه‌روزی و رصد تمامی فعالیت‌های آن‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام تعطیلات نوروز ۹۹ خبر داد و اضافه کرد: نظارت مستمر بر تمامی تأسیسات گردشگری و به‌ویژه واحدهایی مانند اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص واحد متخلف پلمب یا لغو مجوز خواهد شد، طی این بازدیدها تذکرهای لازم به مدیران و کارکنان شاغل در این مراکز داده‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بابیان اینکه این بازدیدها باهدف کنترل شیوع کرونا توسط کارشناسان و مدیران ادارات تابعه به‌صورت مستمر انجام‌گرفته است، افزود: در جریان این بازدیدها، با ۲۴ واحد غیرمجاز و متخلف برخورد قانونی صورت گرفته و ۱۴۵ مورد تذکر و اخطار کتبی گرفتند، فعالیت ۱۰ واحد نیز به حالت تعلیق در آمد./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار