معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره استیناف خواهی باشگاه سپاهان در مورد رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدار برگزار نشده این دو تیم، گفت: چنین موضوعی قانونی نیست و کاملا پیگیر این پرونده هستیم.
کد خبر: ۸۳۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 09 April 2020

به گزارش تابناک ایلام، «مهدی خواجوند» در خصوص اظهارات سرپرست باشگاه سپاهان مبنی بر استیناف خواهی بعد از اعلام رای دیدار این تیم با پرسپولیس گفت: در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس که قرار بود در اصفهان برگزار شود، باید بگویم که گزارش ناظر و داور بازی، بازیکنان، مربیان و مدیرعامل سپاهان وجود دارد. کمیته انضباطی هم به درستی و با مستندات، حکمی قانونی را صادر کرده که افکار عمومی هم از این رای قانع شده است.

وی افزود: کمیته استیناف هم با توجه به مستندات موجود در پرونده تصمیم سختی برای اعلام رای ندارد. ما کاملا پیگیر این پرونده هستیم و از طرفی هم به اعضای محترم کمیته استیناف اعتماد کامل داریم که با نگاه حقوقی و به صورت قانونی رای را صادر خواهد کرد.

خواجوند تصریح کرد: در مصاحبه‌ای که اخیرا از سوی سرپرست باشگاه سپاهان انجام شده، عنوان شده است که حاضر به انجام بازی در زمین بی‌طرف و یا بازی در ورزشگاه آزادی هستند. این حرف قطعا به دلیل عدم تسلط به مسائل حقوقی و نداشتن نگاه حقوقی مطرح شده و با حداقل اطلاعات حقوقی هم می‌توان متوجه شد که چنین موضوعی قانونی نیست. این اظهار نظر فاقد پشتوانه حقوقی و عوامانه است.

چندی پیش کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، صادر و آن را سه بر صفر به سود سرخپوشان اعلام کرد.

امروز منوچهر نیکفر، رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه سپاهان درباره دیدار حاشیه ساز تیم فوتبال این باشگاه با پرسپولیس در نیم فصل دوم اظهار داشت: امیدوارم دادگاه استیناف رای کمیته انضباطی را که به نفع پرسپولیس اعلام شد، برگرداند. دوست داریم در یک زمین بی‌طرف یا حتی ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کنیم.

رای کمیته انضباطی به شرح زیر اعلام شد:

«بر اساس رای اعلام شده ضمن بازنده اعلام کردن تیم سپاهان با نتیجه سه به صفر در بازی مقابل تیم پرسپولیس، باشگاه سپاهان به پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.»/ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار