معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: بیش از ۲۰۰ بار عملیات گندزدایی در سطح روستاهای شهرستان دهلران انجام شده است.
کد خبر: ۸۳۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 09 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ احمد کرمی در حاشیه بازدید از مبادی وروردی و خروجی و بیمارستان شهدای دهلران افزود: در سطح شهرها و روستاهای شهرستان در خصوص گندزدایی اقدامات خوبی انجام گرفته است که نشان از پیگیری ها و اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان دارد.

وی از گندزدایی شهرهای موسیان، پهله و میمه و دهلران به همت شهرداران خبر داد و اظهار داشت: با همکاری ستاد کرونای شهرستان، نیروی انتظامی، سازمان های مردم نهاد و سپاه اقدامات خوبی در راستای گندزدایی انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: نیروی انتظامی بخوبی در ورودی و خروجی شهرستان کار پایش و کنترل را انجام می دهد.

کرمی از اقدامات شبکه بهداشت و بیمارستان شهدای دهلران در راستای مبارزه با کرونا تقدیر کرد و افزود: اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و ستاد کرونا در شهرستان با اقدامات و پایش بموقع بخوبی امورات را پیگیری می کند.

وی یادآور شد: همه اعضای ستاد کرونا در شهرستان بخوبی مصوبات حوزه کاری خود را پیگیری کرده اند و مسدود سازی اماکن تفریحی، زیارتی و گردشگری از دیگر اقدامات است که بخوبی عملیاتی شد و نتایج مثبتی در جهت مبارزه و پیشگیری از کرونا داشته است و امیدواریم با همکاری مردم و تلاش ستاد کرونا و اجرای پروتکل های بهداشتی و همراهی همه کرونا را شکست دهیم.

فرماندار دهلران هم در این بازدید گزارشی از آخرین اقدامات ستاد کرونا در شهرستان را ارائه کرد.

مجید عسگری گفت: با تلاش اعضای ستاد و همراهی و همکاری خوب مردم اقدامات خوبی در حوزه مبارزه و پیشگیری از کرونا در شهرستان انجام گرفته است و این روند همچنیان جهت تامین سلامت مردم ادامه دارد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار