معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام:
معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام از عزم جدی سازمان های مردم نهاد ایلام برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد و گفت: این گروه ها دو میلیارد ریال برای مقابله به کرونا هزینه کرده اند.
کد خبر: ۸۳۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 09 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری با اشاره به این مطلب که سازمان‌های مردم نهاد و خیرین به عنوان بازوان جامعه به صورت خودجوش در کنار دولت در تمامی بحران‌ها و مشکلات به کمک مردم شتافته‌اند، گفت: امروز نیز این گروه‌های مردم نهاد و دفاتر تسهیلگری در مقابله با کرونا ویروس در جهت ایفای نقش اجتماعی خود وارد عمل شده است.

وی فعالیت سازمان‌های مردم نهاد و دفاتر تسهیلگری را وابسته به دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری در موضوع مقابله با کرونا ویروس را درخشان و چشمگیر خواند و گفت: از تهیه سبدهای غذایی برای محرومین و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه گرفته تا تهیه و توزیع پک های بهداشتی و تامین جهیزیه ۴۰۳ نوعروس و آموزش و اطلاع رسانی به مردم در خصوص کرونا ویروس و طراحی اپلیکیشن‌ها نقش موثر خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی افزود: این گروه‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در راستای مبارزه با کرونا ویروس هزینه کرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ضمن تقدیر از سازمان‌های مردم نهاد، خیرین، دفاتر تسهیلگری برای مبارزه با کرونا، گفت: همچنان نیازمند وحدت و همدلی خوب ایجاد شده در بین تمامی احاد مختلف مردم و مسئولان هستیم و با این همراهی و همدلی کرونا را شکست و شاهد روزهای خوب و فردایی بهتر خواهیم بود./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار