فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به توقیف ۵۷۳ دستگاه خودرو از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۴۸۴ راننده متخلف نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.
کد خبر: ۸۳۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 08 April 2020

فرمانده انتظامی گیلان: 573 خودرو در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان توقیف شدند

 

سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توقیف 573 دستگاه خودرو در گیلان از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار داشت: 3 هزار و 484 راننده متخلف و بی‌توجه به محدودیت‌های اعمال شده نیز در همین راستا با جریمه 500 هزار تومانی اعمال قانون شدند‌.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 814 هزار و 343 عدد کالای بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده احتکار شده در این استان از ابتدای شیوع کرونا تا به الان خبر داد و گفت: پلیس همچون روزهای گذشته قاطعانه با برهم زنندگان نظم اجتماعی و محتکران برخورد قانونی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هزار و 509 نیروی کادر و وظیفه برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در گیلان فعالیت کردند عنوان کرد: 61 هزار و 750 نفر در مبادی ورودی گیلان برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در این استان غربالگری شدند.

سردار ملکی با بیان اینکه تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با متخلفان و افرادی که به قوانین توجه نمی‌کنند برخورد می‌شود گفت: اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها در سطح استان با قوت ادامه دارد و ما در مبادی رسمی حضور داریم و از ورود مسافران به استان گیلان جلوگیری می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: استان گیلان کماکان در وضعیت اضطراری است و اوضاع خوبی ندارد لذا از مسافران می‌خواهیم که تا پایان ریشه‌کنی این بیماری با ما همکاری کنند تا بتوانیم پس از از بین رفتن ویروس کرونا پذیرای آنها باشیم.

وی تصریح کرد: اگر راننده‌ای به هشدارها و قوانین توجه نکند خودروی وی به‌مدت یک‌ماه توقیف خواهد شد و کلیه هزینه‌های مربوط به توقیف خودرو و جریمه 500 هزار تومانی برای مالکان خودروهای متخلف اعمال می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار