شهردار بابل خبرداد :
از تلاش شبانه‌روزی کلیه کارکنان شهرداری به ویژه حوزه خدمات شهری که در راستای مقابله با ویروس کرونا به نحو‌ احسنت خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه نمودند ، تشکر می نمایم.
کد خبر: ۸۳۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸ 06 April 2020

به گزارش تابناک مازندران 600 نفر از نیروهای شهرداری جهت مقابله با ویروس کرونا بسیج شده‌اند .

بر اساس این گزارش، سیدمجتبی حکیم شهردار بابل بااعلام این خبر اظهار داشت: به شهروندان اطمینان میدهیم که شهرداری بابل با تمام توان در حال رفع آلودگی و ضدعفونی فضاهای شهری است.

 

حضور600 نیروی شهرداری بابل در مبارزه با کرونا
 

وی افزود:اقدامات گسترده شهرداری بابل تا قطع کامل زنجیره انتقال ویروس ، بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

شهردار بابل خاطرنشان کرد: از تلاش شبانه‌روزی کلیه کارکنان شهرداری به ویژه حوزه خدمات شهری که در راستای مقابله با ویروس کرونا به نحو‌ احسنت خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه نمودند ، تشکر می نمایم.

وی ادامه داد:از زمان شروع این ویروس در سطح شهر ، بیش از ۴۵۰ نیرو در شهرداری بسیج شده و بصورت شبانه روزی در حال نظافت شهر و ضدعفونی معابر هستند.

سید مجتبی حکیم تصریح کرد: همچنین شاهد همکاری دلسوزانه پرسنل سازمان آرامستان می باشیم که بدون اینکه لحظه‌ای به سلامتی خود فکر کنند در حال خدمت‌رسانی و رعایت کلیه موازین شرعی هستند.

وی ادامه داد:از تمامی شهروندان که در این مسیر همراهی و همکاری لازم را دارند، تشکر می‌کنیم چرا که با مشارکت بسیار خوب شهروندان شاهد عبور از وضعیت قرمز هستیم.

وی افزود:با تلاش پزشکان و پرستاران زحمتکش و همچنین همکاری نیروهای سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی و شهروندان عزیز شاهد کاهش آمار کرونایی در سطح شهر بابل هستیم و‌ باید همچنان در کنار یکدیگر در جبهه مقابله با کرونا تا زمان غلبه کامل بر این ویروس تلاش کنیم.


شهردار بابل تاکید کرد:با توکل، تحمل ، ماندن در خانه و رعایت کلیه نکات بهداشتی، کرونا را بطور کامل شکست خواهیم داد.

وی افزود:در خصوص رعایت و ضرورت نکات بهداشتی کارگران و پاکبانان، هیچ قصوری قابل قبول نیست و پیمانکاران متخلف با جریمه سنگینی مواجه خواهند شد.

 حکیم ادامه داد:تمهیدات لازم در جهت حفظ سلامت پاکبانها در نظر گرفته شد و‌ به همین منظور بیش از ۲۵۰۰ ماسک در اختیار آنها قرار گرفت.

وی در پایان گفت:شهروندان جهت بیان هرگونه مشکل و موارد تخلف می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مشکلات را گزارش نمایند.

،مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

 

برچسب ها: شهرداری بابل ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار