کد خبر: ۸۳۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 07 April 2020

اکنون که این مطلب را برای شما می‌نویسیم، مردم سرتاسر جهان درگیر بیماری ویروسی سختی به نام کرونا هستند و این بیماری در عرض مدت کوتاهی توانسته زندگی بسیاری را مختل کند. این وضع در ایران هم وجود دارد و پیش از آغاز سال جدید و تعطیلات، ورود این ویروس خطرناک به کشورمان باعث شد تا همه کشور قرنطینه شود و هیچ‌کس امکانی برای تفریح یا سفر نداشته باشد. تمام این مراقبت‌ها هم برای سلامت افراد است. کایت در این مطلب برای شما بهترین مقصد سفر ارزان برای بعد از دوران کرونا را حاضر کرده تا بلافاصله بعد از خلاص شدن از شر این ویروس و پیامدهای آن، اقدام به سفر کنید و روحیه از دست رفته‌تان را دوباره به دست بیاورید. تور وان، تور باکو، تور ایروان و تور نخجوان از جمله مقاصد ارزانی است که کایت برای شما در نظر گرفته تا اوقات خوشی را برایتان به ارمغان بیاورد.

تور وان


تور وان ارزان از آن تورهای پرطرفداری است که ایرانی‌ها هر ساله در آن شرکت می‌کردند. حداقل تا پیش از شیوع بیماری کرونا، افراد بسیاری در ایام نوروز، تور وان را به عنوان امکانی برای تفریح در نظر می‌گرفتند و شاید یکی از دلایل آن را بشود نزدیکی این شهر و داشتن مرز با کشورمان دانست. از دیگر دلایل آن می‌توان به مذهبی بودن شهر وان و تناسب آن به لحاظ فرهنگی با مردم ما اشاره کرد. روزهای سختی را می‌گذرانیم و از مهم‌ترین پیامدهای بیماری کرونا می‌توان به بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی با ترکیه اشاره کرد. بسته شدن این مرز هم باعث شده تا هرگونه امکان برای تفریح و استراحت از مردم ما گرفته شود و مشخص نیست تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد. اما مطمئناً تمام شدنی است و به زودی همه چیز به روال سابق خود بازمی‌گردد و شما هم برای بازیافتن روحیه خود شرکت در این تور را در نظر بگیرید. قطعاً حالتان عوض می‌شود.

 بهترین مقصد سفر ارزان برای بعد دوران کرونا

 

تور ایروان


تور ارزان ایروان ارمنستان یکی از آن کارهایی است که در زندگی‌تان حداقل یک بار باید تجربه‌اش کنید. درست مثل شرکت در تور کویر، تجربه‌ای منحصر به فرد برایتان خواهد داشت. تور ایروان هم درست مثل تورهای دیگر نتوانست از کرونا مصون بماند و آن هم لغو شد. درواقع با بسته شدن مرز ارمنستان با ایران، چه زمینی و چه هوایی هیچ امکانی برای سفر به ایروان وجود ندارد. یکی از دلایلی که تور ایروان را برای بعد از ایام کرونا پیشنهاد می‌کنیم این است که هم به لحاظ قیمت بسیار ارزان است و هم به لحاظ فرهنگی نزدیکی نسبی‌ای به مردم ما دارد. شاید به همین خاطر بود که تا پیش از این بحران جهانی، بسیاری از ایرانی‌ها به آن سفر می‌کردند و آن را جزو بهترین سفرهای زندگی‌شان به‌حساب می‌آورند. اگر هوس دیدن جایی حیرت‌انگیز و تجربه سفری خاص را دارید، حتماً تور ایروان را در برنامه‌تان قرار دهید.

بهترین مقصد سفر ارزان برای بعد دوران کرونا

 

تور باکو


تور ارزان باکو یا همان نقطه اتصال میان دو قاره اروپا و آسیا، طرفداران چند آتیشه زیادی دارد. دلیل مهمش هم، اماکن دیدنی و تاریخی آن است. اگر اهل تاریخ هستید و وقتی به جایی سفر می‌کنید می‌خواهید زیر و بم گذشته آن را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنم در تور باکو شرکت کنید و یکی از زیباترین اماکن تاریخی را از نزدیک ببینید. قطعاً تجربه آن از نزدیک بسیار متفاوت‌تر از کلماتی است که برای توصیف آن استفاده می‌کنیم. با این که کرونا معادلات سفر خیلی‌ها را به این مقصد فوق‌العاده به هم زد اما به زودی این بحران هم پشت سر گذاشته می‌شود و می‌توانید برای پس گرفتن روحیه از دست رفته‌تان، این سفر تاریخی – سیاحتی را تجربه کنید و لذت ببرید. فراموش نکنید در سفرتان حتماً سری به اماکنی مثل برج‌های شعله، کوچه شهیدان، کاخ شروانشاه و برج میدن بزنید. تماشای این اماکن است که سفرتان را متفاوت می‌سازد.

 بهترین مقصد سفر ارزان برای بعد دوران کرونا

تور نخجوان


تور ارزان نخجوان هم از آن تورهای زیبا و منحصر به فرد است اما اگر اکنون جستجویی در گوگل بکنید ممکن است تصاویر کمی از نخجوان پیدا کنید. شاید بشود دلیلش را سحرآمیز بودن آن سرزمین دانست. شما به نحوی مسحور زیبایی مناظرش می‌شوید که فراموش می‌کنید عکاسی کنید. شاید هم آن‌قدر خاص و منحصر به فرد است که ترجیح می‌دهید عکس‌های این سفر را به کسی نشان ندهید. به هر حال اگر بعد از این بحران قصد شرکت در تور نخجوان را داشتید، شدیداً توصیه می‌کنیم دوربین عکاسی‌تان را با خودتان داشته باشید. به هر حال خیلی پیش نمی‌آید آدم به نخجوان برود و شما می‌توانید این تجربه را برای همیشه ثبت کنید و هر وقت مشغله کاری کلافه‌تان کرد نگاهی به آن بیندازید و تازه شوید. قدمت برخی از اماکنی که در نخجوان وجود دارد از 1500 سال هم می‌گذرد و مهم‌تر از همه این موارد شما برای سفر به این مقصد نیازی به ویزا نخواهید داشت.

بهترین مقصد سفر ارزان برای بعد دوران کرونا

در این مطلب به معرفی تورهای ارزانی که می‌توانند برای ایام بعد از شیوع کرونا جذاب باشند، پرداختیم. در صورتی که در مورد هرکدام از تورهای معرفی شده، سوالات بیشتری دارید، پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت کایت به نشانی www.kite.ir شده و اطلاعات تکمیلی تورها مطلع گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار