در آذربایجان غربی،
دریکسال گذشته بیش از ۴۹ هزار انواع وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی و مکانیزه آذربایجان غربی مراجعه کردند.
کد خبر: ۸۳۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 05 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،ارسلان شکری گفت: طی سال گذشته جهت نظارت بر ایمنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین بیش از ۴۹ هزار نوع دستگاه شامل کشنده، کامیون، بارگیر، کامیونت، اتوبوس و مینی بوس به مراکز معاینه فنی و مکانیزه استان مراجعه کردند.

ارسلان شکری ادامه داد: از این تعداد وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی، ۴۴۷۵ خودرو از معاینه فنی رد شده و بیش از ۴۴ هزار خودرو قبول شده اند.

او در خصوص آمار مراجعه به مراکز معاینه فنی و مکانیزه طی سال گذشته افزود: انواع کامیون، انواع کشنده و بارگیر به ترتیب بیشترین وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان بودند.

شکری اضافه کرد: عمل نکردن صحیح سیستم ترمز بیشترین علت ردی معاینه فنی در کامیون‌ها و کشنده‌ها را شامل می‌شود و میزان آلایندگی و تست ظاهری اطراف بدنه خودرو از دلایل دیگر عدم قبولی این وسایل نقلیه در معاینات فنی است.

این مقام مسئول در خاتمه از صاحبان شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر و رانندگان وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین خواست با جدیت تمام مسایل فنی و ایمنی را رعایت کنند و با کارشناسان فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار