در پی شیوع ویروس کرونا،
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت : این شرکت به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خدمات برق رسانی را به صورت غیرحضوری ارايه می کند.
کد خبر: ۸۳۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 02 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت وظیفه خطیر خدمات رسانی به مشترکین گفت : این شرکت به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خدمات برق رسانی را به صورت غیرحضوری ارايه می نماید .
اکبر حسن بکلو افزود : با توجه به زیرساخت های طراحی شده در این شرکت در راستای اهداف دولت الکترونیک و تکریم مشترکان و به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری، این شرکت امکان ارائه خدمات برق رسانی اعم از تغییر نام، فروش انشعاب، صدور قبض المثنی(تسویه بدهی)، سوابق مصرف و صورتحساب، سوابق پرداخت صورتحساب، مشاهده صورتحسابها، پرداخت از طریق سایت شرکت، پرداخت از طریق psp ها و از طریق تلفن بانک، اعلام کارکرد توسط مشترک را به صورت غیر حضوری فراهم نموده است.
وی ادامه کرد : مشترکین برق استان می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.waepd.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت نمایند.
حسن بکلو تصریح کرد : در صورت بروز هرگونه نارسایی در شبکه برق، سامانه تلفنی ۱۲۱ در تمامی شهرهای استان جهت خدمات رسانی کماکان فعالیت می نماید .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در پایان از زحمات همکاران در کلیه واحدها اعم از اداری و واحدهای اتفاقات، عملیات، روشنایی معابر و تعمیرات شبکه که در راستای حفظ پایداری شبکه و تامین برق مطمئن و رفع خاموشی ها که همراه با حافظان سلامت در صف مقدم خدمتگزاری به مردم به فعالیت می پردازند قدردانی کرد و برای همگان آرزوی سلامتی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار