فرماندار ملایر گفت: مردم شهرستان ملایر قرنطینه خانگی را رعایت کرده اند، اما درصد کمی که این موضوع را رعایت نکرده اند باعث نارضایتی دیگر همشهریان شده‌اند.
کد خبر: ۸۳۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵ 01 April 2020
فرماندار ملایر از مسدود شدن شدن همه مسیر‌های منتهی به بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان ملایر در روز ۱۳ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش فارس، قدرت‌الله ولدی در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا که در فضای باز فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی بیان داشت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بسیج، حدود ۸۰ درصد از مردم شهرستان ملایر مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در جلسه ویدئوکنفرانس رئیس جمهور با استانداران کشور نیز آقای روحانی با استناد به گزارش وزیر بهداشت، استان همدان را رتبه نخست غربالگری در کشور اعلام کرد.

فرماندار ملایر گفت: مردم شهرستان ملایر قرنطینه خانگی را رعایت کرده اند، اما درصد کمی که این موضوع را رعایت نکرده اند باعث نارضایتی دیگر همشهریان شده‌اند.

وی با اشاره به ایکه برای روز ۱۳ فروردین نیز همه مسیر‌های منتهی به بوستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهرستان مسدود خواهند شد تصریح کرد: از مردم درخواست داریم روز ۱۳ فروردین را در کنار خانواده و در خانه بمانند.

ولدی اضافه کرد: همه مبادی ورودی شهرستان کنترل و نظارت خوبی برای عدم ورود خودرو‌های غیر بومی در حال انجام است و این برنامه تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح از زحمات نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت که به صورت شبانه‌روزی پای کار هستند تقدیر و تشکر می‌کنیم و تلاش همه ما این است که زنجیره بیماری کرونا هر چه سریع‌تر در شهرستان قطع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار