وزیر ورزش و جوانان گفت: ۳۲۰ فضای ورزشی در استان‌های مختلف در اختیار ستاد‌های مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۳۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 31 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: از ۳۲۰ مکانی که در اختیار ستاد‌های مبارزه با کرونا قرار گرفته حدود ۱۲۰ مکان تاکنون مورد استفاده قرار گرفته و حدود ۷۰ مکان شامل خوابگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده برای امور قرنطینه و اسکان احتمالی سیل زدگان تجهیز شده اند. امیدواریم بتوانیم سریعتر شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

او افزود: تا زمانی که لازم باشد این مکان‌ها در اختیار ستاد‌های مربوطه خواهند بود. تمامی امکانات ما در بخش ورزش و همچنین سازمان مردم نهاد در این استان‌ها برای مقابله با کرونا فعال هستند. تعدادی در تولید ماسک، تعدادی در جمع آوری کمک‌های مردمی و تعدادی هم لوازم مختلف مورد نیاز مردم را توزیع می‌کنند.

سلطانی فر تاکید کرد: حجم عملیات سازمان‌های مردم نهاد روز به روز بیشتر خواهد شد و امیدواریم در کنار مردم بر ویروس کرونا غلبه کنیم و شاهد کاهش آسیب‌های آن باشیم.

سلطانی فر در ادامه تاکید کرد: ما، خانواده، همکاران و مدیران ورزش همه در کمپین "در خانه بمانیم و ورزش کنیم" حضور داریم و موارد را رعایت می‌کنیم. خوشبختانه جامعه ورزش خیلی خوب وارد صحنه شده و تعداد زیادی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در این کمپین حضور پیدا کردند و با تهیه و پخش کلیپ‌های مختلف به مبارزه با این ویروس کمک کردند. برای ادامه مقابله با کرونا هم کماکان جامعه ورزش و بیش از ۳ هزار سازمان مردم نهاد در کنار مردم خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار