کشف
رییس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک محموله ماسک غیرمجاز که به‌صورت غیرقانونی در کارتن‌های فلافل جاسازی شده بود در اراک کشف و ضبط شد
کد خبر: ۸۳۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 29 March 2020

درست کردن ماسک برای پیشگیری از کرونا؛ 		<div class=

 سرهنگ «جعفر پرویزی» افزود: در تداوم طرح‌ نظارتی بر فروش اقلام بهداشتی و برخورد با متخلفان این بخش از سوی پلیس، گزارش انتقال غیرمجاز تعدادی ماسک در شهر اراک  دریافت شد که در این عملیات یک‌هزار و ۷۵۰ عدد ماسک غیرمجاز به دست آمد.

وی بیان کرد: این تعداد ماسک در بسته‌های فلافل برای خروج از شهرستان اراک جاسازی شده بود و در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دلیجان

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس  ازیک دستگاه خودرو کامیون کشنده تانکردار در شهرستان دلیجان کشف شد. 
سردار«حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در این راستا نیز یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

دستگیری باند سرقت خودروهای مدل پایین در اراک 

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک باند سرقت خودروهای مدل پایین در شهرستان اراک متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند. 

سرهنگ »کامیار چهری» افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی مدل پایین در نقاط مختلف شهرستان اراک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران دایره سرقت پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام تحقیقاتی فراگیر در این زمینه و در پی افزایش تیم‌های محسوس و نامحسوس، سرانجام یک سارق حرفه ای که دارای سوابق متعدد کیفری بود در سطح شهرستان اراک شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: سارق دستگیر شده در روند تحقیقات پلیسی دیگر همدست خود را که در امر سرقت با او همکاری داشت به پلیس معرفی کرد که با انجام یک عملیات هدفمند پلیسی، او نیز در چنگال قانون گرفتار آمد.

سرهنگ چهری افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

توقیف خودرو حامل فرآوردههای دامی غیرمجاز در شازند 
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: یک دستگاه خودرو حامل فرآورده‌های دامی غیرمجاز در این شهرستان توقیف شد. 
سرهنگ«محمد عقیل سلگی» افزود: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق کالا و برخورد با مخلان نظم و امنیت، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی توره حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک که از سمت بروجرد به مرکز استان در حال تردد بود و آن را متوقف کردند. 

وی اظهار کرد: محموله دامی غیرمجاز از این خودرو به دست آمد و عوامل این تخلف دستگیرر شدند.

استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد.

وی بیان کرد: سرهنگ سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده‌های دامی شامل دل و جگر مرغ خارج از شبکه توزیع و بدون مجوز بهداشت کشف شد و در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
 

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار