کشور ایتالیا یکی از توریستی‎ترین کشورهای اروپایی می‎باشد که سالانه برای گشت و گذار درآن گردشگران با تور ایتالیا وارد این کشور می‎شوند. در این کشور شهرهای توریستی بسیاری وجود دارد که در میان این شهرها رم یکی از مهم‎ترین آنها می‎باشد که همه ساله افراد زیادی با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر می‎کنند تا از جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر دیدن کنند.
کد خبر: ۸۳۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 24 March 2020

قلعه سنت آنجلو رم در ایتالیا تا مذهب در چین

زمانی که با پرواز خارجی وارد این شهر شدید بهتر است زمان خود را به دقت مدیریت کنید تا بتوانید از بیشتر مناطق گرشگری موجود در این شهر دیدن کنید و لحظات خوشی را در این سپری کنید. برای اقامت در این اصلا نیازی نیست که نگران باشید.

زیرا بدلیل توریستی بودن این شهر هتل‎ها و مسافرخانه‎های بسیاری در این شهر وجود دارد که با توجه هزینه‎ای که برای این منظور در نظر گرفته‎اید می‎توانید هرکدام را برای اقامتتان انتخاب کنید.

شما می‎توانید شهرهای مهم تور ایتالیا به این منطقه سفر کنید و از چشیدن طعم غذاهای آن که شهرت جهانی دارند لذت ببرید. از معروف‎ترین غذاها در این شهر و منطقه می‎توان به پیتزا مارگاریتا اشاره کرد که معروف‎ترین پیتزا در این کشور می‎باشد که با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این کشور می‎توانید طعم لذت بخش آن را بچشید.

در این شهر آثار و بناهای تاریخی و گرئشگری بسیاری وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت که گردشکران زیادی برای دیدن آنها با جاذبه های تور اروپا به این شهر سفر می‎کنند.

قلعه سنت آنجلو تور اروپا

در بین برخی از گردشگرانی که به این مکان با بلیط هواپیما و پرواز خارجی سفر کرده‎اند این قلعه  با نام آرامگاه هادریان شناخته می‎شود. این قلعه به عنوان دژ مورد استفاده قرار می‎گرفته است به شکل دایره‎ای طراحی و ساخته شده است که زمانی بلندترین بنای موجود در رم محسوب میشد که بسیاری از گردشگران برای دیدن جاذبه های تور اروپا به رم سفر می‎کردند.

قلعه سنت آنجلو رم در ایتالیا تا مذهب در چین

این اثر و بنای تاریخی در سال 129 پس از میلاد مسیح طراحی و ساخته شده است که به عنوان مقبره‎ای برای پادشاه وقت طراحی شده بود و مورد استفاده قرار گرفته شد. این قلعه قدیمی و کهن در گذر زمان جزو دولت شهر واتیکان قرار گرفت. هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن این اثر تاریخی با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر می‎کنند.

بعد از مدتی برای اینکه این بنای تاریخی را به کلیسای سنت پیتر متصل کنند یک راهروی 800 متری را برای این منظور طراحی کردند که گردشگران توسط آن می‎توانند به یکی دیگر از جاذبه‎های تاریخی موجود در این شهر دسترسی داشته باشند.

در صورتیکه به دیدن این آثار تاریخی در این شهر علاقه‎مند هستید می‎توانید با تور اروپا به این شهر سفر کنید و از نزدیک از این جاذبه‎های گردشگری دیدن بعمل آوردید با تاریخ و فرهنگ مردم این شهر آشنا شوید.

امروزه این قلعه تاریخی به یک موزه تبدیل شده است تا علاقه‎مندان و گردشگران که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند از این بنای کهن تاریخی دبدن کنند و با اطلاعات تاریخی و فرهنگی که این بنا در خود جای داده است بیشتر با تاریخ این منطقه آشنا شوند.

ارتفاع این قلعه و دژ به گونه‎ای می‎باشد که اگر از آن بالا بروید می‎توانید اثر تاریخی و جاذبه گردشگری موجود در این شهر یعنی میدان سنت پیتر را مشاهده کنید.

 شهر بدلیل داشتن حجم بالایی از جاذبه‎های گردشگری همه ساله پذیرای گردشگرانی است که از سراسر جهان به این شهر سفر می‎کنند تا این آثار را از نزدیک مشاهده کنند و از دیدن آنها لذت ببرند. با سفر به این شهر می‎توانید لحظاتی منحصربفرد را سپری کنید. 

 

آداب و رسوم و فرهنگ مردمان چین

بسیاری از خریداران تور چین علاقه خاصی به فرهنگ و آداب و رسوم مردمان این کشور دارند. اگر یکی از مسافران پرواز خارجی چین هستید باید بدانید که این کشور در حدی بزرگ و گسترده است که بر اساس منطقه جغرافیایی و قومیت، سنت و فرهنگ مردم آن تغییر پیدا می‌کند.

 چینی‌ها به عنوان یک جامعه گروه محور، نسبت به داشتن ارتباطی گروهی با خانواده، مدرسه، گروه کاری و کشورشان متعهد بوده و در همه حال در حال رعایت رفتاری مناسب برای حفظ هارمونی هستند.

 پس از سفر به این کشور متوجه خواهید شد که چینی‌ها هرگز کاری نمی‌کنند که باعث خجالت کسی شود و حتی از احساسات خود به خاطر منافع گروهی می‌گذرند. برای مثال اگر در جلسه‌ای با نظر شخصی مخالف باشند برای حفظ آبروی طرف مقابل سکوت می‌کنند. شخصیت مردمان چین تاثیر زیادی بر روی محبوبیت جاذبه گردشگری تور چین در میان گردشگران گذاشته است بطوری که بسیاری از توریست‌ها تمایل دارند با خرید بلیط هواپیما، پرواز خارجی به مقصد چین را تجربه کرده و از نزدیک با فرهنگ این مردم آشنا شوند.

 اگر شما نیز یکی از مسافران برای دیدن  هستید، با ما همراه باشید تا قبل از سفر، مردمان این کشور را بهتر بشناسید.

 

 قلعه سنت آنجلو رم در ایتالیا تا مذهب در چین

مذهب در چین

حزب کمونیست چین که بر این کشور حکومت می‌کند طبق نظر شورای روابط خارجی، اعتقادی به خدا ندارد، اما در طول چند دهه اخیر مذاهب دیگر را به صورت تدریجی پذیرفته است. تنها پنج دین رسمی در چین وجود دارد و با اینکه قانون اساسی این کشور به آزادی مذهب رای داده است اما هر مذهبی به غیر از بودایی، تائوئیسم، اسلام، کاتولیک و پروتستان غیرقانونی محسوب می‌شود که موضوعی قابل تامل برای مسافران این پرواز خارجی به حساب می‌آید.

تنها حدود یک چهارم از مردم  جزء پیروان تائوئیسم و کنفوسیوس و سایر ادیان سنتی هستند. مذهب کنفوسیوس تاکید بسیار زیادی بر اساس رفتار و اخلاق انسان‌ها و تعهد مردم نسبت به یکدیگر دارد. به عنوان یکی از خریداران تور چین خوب است بدانید که اصول اصلی این مذهب بر پایه پنج رابطه مختلف بنا شده که شامل رابطه میان کارفرما و کارگر، زن و شوهر، والدین و فرزند، دوست و دوست و برادر و خواهر می‌باشد.

از اوایل قرن ۱۹، گروه‌های اقلیت پروتستان و کاتولیک در این کشور حضور داشتند اما نتوانستند مذهب چینی‌ها را به دین خود تغییر دهند. در این کشور جمعیت بسیاری کمی از بودایی‌ها، مسلمانان و مسیحیان زندگی می‌کنند.

 

آداب معاشرت در چین

یکی از نکات جذاب تور چین آداب معاشرت و هدیه دادن در این کشور است. اگر پس از خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر کنید شاهد احوالپرسی رسمی در چین خواهید بود. چینی‌ها همیشه احوالپرسی را با مسن‌ترین فرد شروع می‌کنند، اما در برخورد با مسافران پرواز خارجی معمولا دست می‌دهند.

 اکثر چینی‌ها هنگام احوالپرسی به زمین نگاه می‌کنند و اگر می‌خواهید به شما اجازه دهند تا از یکی از نام‌های کوچکشان استفاده کنید، می‌بایست اول آن‌ها را با نام خانوادگی یا عنوانشان صدا بزنید. یکی از شیرینی‌های این پرواز خارجی، حس شوخ‌طبعی زیاد مردمان چین می‌باشد و اگر با کسی احساس راحتی کنند به راحتی به خودشان می‌خندند.

پس از خرید بلیط هواپیما چین حسابی خود را آماده کنید تا در شرایط مناسب به خودتان بخندید. مردم چین عادت دارند که در سال جدید، عروسی، تولد نوزادها و در سالروز تولد، به یکدیگر هدیه بدهند.

از طرفی دیگر مردمان این کشور عاشق غذا بوده و یک سبد غذا، هدیه‌ای عالی برای آن‌ها محسوب می‌شود. در ضمن از هدیه دادن وسایلی نظیر ساعت، دستمال و صندل حصیری که به مرگ و تدفین ارتباط دارد خودداری کنید.

همچنین اشیای تیز مانند چاقو و قیچی که نشانه بر هم زدن یک رابطه است و یا گل که برای چینی‌ها تداعی کننده مراسم خاکسپاری است،‌ برای هدیه دادن مناسب نیستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار