فرماندار کرمانشاه از ایجاد ایستگاه ضدعفونی در میدان آزادی شهر کرمانشاه برای تاکسی ها خبر داد و گفت: این دسته از وسایل حمل و نقل عمومی با عبور از این ایستگاه کاملا ضدعفونی و از هرگونه ویروسی پاک خواهند شد.
کد خبر: ۸۳۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 19 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فضل الله رنجبر اظهار داشت: این کار با همکاری ارتش و سازمان تاکسیرانی از امروز (۲۹ اسفند) انجام شده و مطمئنا قدم موثری در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خواهد بود.

وی گفت: تاکسی ها بیشترین ارتباط را با اقشار مختلف مردم دارند و قطعا احتمال انتقال کرونا در آنها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی بالاتر است.

رنجبر همچنین از مشارکت انجمن های خیریه و سازمان های مردم نهاد در راستای تولید ماسک خبر داد و گفت: هم اکنون پنج اکیپ به صورت خیرخواهانه مشغول تولید ماسک هستند و تصمیم گرفته شده تا ماسک های تولیدی آنها در اختیار رانندگان تاکسی قرار گیرد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه افزود: واحدهای تولیدی نیز با همه توان و ظرفیت خود مشغول تهیه محلول های ضدعفونی، دستکش و ماسک برای توزیع در بیمارستان ها و میان کادر درمانی هستند تا آنها با مشکل و کمبودی مواجه نشوند.

وی گفت: در گام بعدی تلاش می کنیم نیاز مردم به لوازم بهداشتی و محلول های ضدعفونی به حداقل ممکن برسد و کمبودهای فعلی جبران شود.

رنجبر با تاکید بر اینکه مردم نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در کنترل و مهار بیماری کرونا دارند، گفت: با این وجود هنوز خیلی از شهروندان بیماری کرونا را جدی نگرفته و همچنان در حال تردد در نقاط شلوغ و معابر عمومی هستند.

فرماندار کرمانشاه گفت: صبح امروز و در بازدیدهایی که از میدان وزیری، رشیدی، بازار منتهی به چهار راه مدرس، دولت آباد و مسکن داشتم جمعیت زیادی در خیابان ها حضور داشتند و این موضوع کار را برای کنترل بیماری سخت می کند.

وی در پایان از مردم خواست تا حضور خود را در بازار و خیابان های شهر به حداقل رسانده و دید و بازدیدهای عید را به زمان دیگری موکول کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار