فرماندار خبرداد:
فرماندار ویژه آبادان گفت: در راستای مقابله با شیوع کروناویروس از امروز، ۲۶ اسفندماه فعالیت بخش‌های مختلف پروژه فاز ۲ پالایشگاه آبادان به غیر از واحد حراست و واحد کالا، تا ۱۴ فروردین‌ماه سال آینده تعطیل است.
کد خبر: ۸۳۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 18 March 2020

زین‌العابدین موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در زمینه شیوع ویروس کرونا وجود دارد، تصمیم گرفته شد تا بخش‌های عملیاتی فاز دوم پالایشگاه آبادان تعطیل شوند.

وی افزود: فاز دوم پالایشگاه آبادان یک پروژه سازه‌ای است که اکنون توسط بخش‌های مختلف در حال انجام است و توقف عملیات آن ارتباطی به فعالیت پالایشگاه فعلی آبادان ندارد.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد مشغول در این طرح، چینی هستند تصمیم گرفته شد تا در راستای مقابله با شیوع کروناویروس، بخش‌هایی که کار ساخت و ساز و عملیاتی این طرح را انجام می‌دهند تعطیل شوند.

موسوی خاطرنشان‌کرد: در شرایط فعلی بهترین راه مقابله با کرونا، پیشگیری از آن و رعایت بهداشت فردی است و در این زمینه تصمیم گرفته شد تا به منظور حفظ سلامت کارکنان و کارگران این طرح، بخش‌های مورد نظر در فاز دوم پالایشگاه آبادان تعطیل شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار