معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تعطیلی مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی، تعویض و انتقال پلاک تا اطلاع ثانوی در راستای مقابله با کروناویروس خبرداد.
کد خبر: ۸۳۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 15 March 2020

سیدعلی موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ با توجه به شیوع کروناویروس از مردم و صاحبان ‌خودروهای پلاک اروندی تقاضا داریم تا به گمرگ جمهوری اسلامی، گمرگ منطقه آزاد اروند و مرکز شماره گذاری مراجعه نکنند.

وی افزود: در راستای مبارزه با این ویروس و با توجه به هماهنگی انجام شده با ستاد مبارزه با کرونا در استان، مرکز شماره گذاری و اعطای مرخصی خودروهای پلاک اروندی، تعویض و انتقال پلاک تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

موسوی ادامه‌ داد: تا پایان سال جاری از ارائه خدمات در مراکز موردنظر معذور هستیم و از مردم درخواست داریم‌ به آبادان و خرمشهر برای این موضوع سفر نکنند.

وی از تعطیلی اداره کار و بخش ثبت شرکت ها به دلیل ازدحام جمعیت تا اطلاع ثانوی خبرداد و گفت: به افرادی که در اداره کار منطقه آزاد اروند کار داشته اند و حتی از قبل تعیین وقت کرده اند از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است که تمام جلساتشان به سال آینده موکول می شود و نیاز به مراجعه آن ها نیست.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: همچنین از افرادی که خواهان تغییرات شرکت، افزایش سرمایه و یا ثبت شرکت جدید هستند خواهشمندیم در هفته آخر سال مراجعه نکرده و پیگیری امورشان را به سال آینده موکول کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار