مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه مردم استان هیچگونه نگرانی در زمینه کمی و کیفی آب نداشته باشند، گفت: با توجه به شیوع کروناویروس، مردم نگران کیفیت آب شهرهای خوزستان نباشند زیرا هر ۱۰ یا ۲۰ دقیقه یکبار آب مناطق مختلف شهرستان‌های استان در آزمایشگاه‌های آب از نظر کیفی و بهداشتی آزمایش می‌شود.
کد خبر: ۸۳۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 14 March 2020

صادق حقیقی‌پور با اشاره به آخرین وضعیت کیفی آب شهرستان‌های خوزستان و مصرف آب آن‌ها، اظهار کرد: خوشبختانه شرکت آبفا خوزستان در زمینه آزمایشگاه‌های آب در کشور سرآمد است و تجهیزات و پرسنلی که در این زمینه دارد جزو بهترین و برجسته ترین‌ها هستند.

وی با بیان اینکه کیفیت آب شهرستان‌های استان بر اساس آخرین استانداردها آزمایش می‌شود، افزود: بیش از ۲۴ آزمایشگاه مدرن و مجهز کیفی آب در استان وجود دارد زیرا بیشتر آب شهرستان‌های استان از محل آب‌های سطحی تامین می‌شود و این مساله، نیاز به داشتن آزمایشگاه‌های آب را دوچندان کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: هر ۱۰ یا ۲۰ دقیقه یکبار آب مناطق مختلف شهرستان‌های استان در آزمایشگاه‌های آب از نظر کیفی و بهداشتی آزمایش می‌شود و با توجه به نگرانی‌هایی که در زمینه کروناویروس وجود دارد باید گفت که آب استان از نظر کیفی مطلوب است و مردم در خصوص آب نگران کروناویروس نباشند.

حقیقی پور عنوان کرد: بر اساس آنچه تاکنون در آزمایشگاه‌های آب استان مورد ارزیابی قرار گرفته است، خوشبختانه حتی یک مورد خاص در زمینه کروناویروس و آلودگی آب شهرستان‌های خوزستان وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع کروناویروس مصرف آب در شهرهای بزرگ خوزستان حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است، گفت: مساله خاصی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم در شهرهای بزرگ و کوچک وجود ندارد و باوجود افزایش مصرف آب، خوشبختانه شاهد تامین همه نیاز مردم به آب شرب با کیفیت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه مردم استان هیچگونه نگرانی در خصوص وضعیت کمی و کیفی آب نداشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به مسایل به وجود آمده به دلیل کروناویروس، مصرف آب در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است اما خوشبختانه مساله خاصی در زمینه تامین آب وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار