استاندار اصفهان
استاندار اصفهان با توجه به شیوع بیماری کرونا، گفت: امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن وجود ندارد.
کد خبر: ۸۲۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 04 March 2020

عباس رضایی با بیان اینکه امکانات ستاد سفرهای نوروزی به سمت ستاد مدیریت بیماری کرونا، خواهد رفت، افزود: هر ساله به منظور جذب مسافران نوروزی ستاد تسهیل مسافران نوروزی در اصفهان فعالیت می‌کرد ولی امسال به واسطه شرایط بوجود آمده به واسطه کرونا، این ستاد فعالیت خود را به سمت پیشگیری از ورود مسافر به اصفهان در ایام نوروز معطوف خواهد کرد.
استاندار اصفهان ادامه داد: بر اساس تصمیمات امشب مقرر شد تعدادی ترمواسکن در ورودی فرودگاه و همچنین زندان مرکزی اصفهان به منظور پایش و غربالگری مسافرانی که از طریق فرودگاه وارد اصفهان می شوند یا می خواهند از اصفهان خارج شوند و همچنین افرادی که در زندان اصفهان هستند، نصب شود.
بر اساس حکم استاندار اصفهان‌ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا امکان استفاده از امکانات و نیروی انسانی سایر مراکز درمانی غیر از دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله و درمان بیماران کرونا را در اختیار خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار