استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی در حوزه ویروس کرونا وضعیت قرمز پیدا کرده و شیوع آن در مشهد سرعت گرفته است.
کد خبر: ۸۲۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 04 March 2020

به گزارش تابناک رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که با حضور آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی و دیگر اعضا در محل دفتر استاندار برگزار شد گفت: استان خراسان رضوی در حوزه ویروس کرونا وضعیت قرمز پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه امشب چهاردهمین جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان با حضور مسئولین مربوطه و اعضای شورای تامین استان برگزار شد، افزود: بر اساس نظر کارشناسان، متخصصان و پزشکان، پیشگیری مقدمه جلوگیری از بروز هرگونه بیماری است، لذا در استان براساس سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغیه‌هایی که صادر شده است، تمامی اجتماعات، همایش‌ها، برگزاری مراسمات نماز در ادارات، لغو و کلیه مدارس و دانشگاه ها تعطیل شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ما در برابر حفظ جان مردم مسئول هستیم و وظیفه ماست که تمهیدات لازم را فراهم کنیم تا مردم کمتر آسیب ببینند، خاطرنشان کرد: جلسه امشب حول محور مساجد، حسینیه‌ها و مراسم‌های مذهبی برگزار شد، در این راستا همه ائمه جماعات باید در این قضیه پیشگام باشند و سعی شود تا جایی که امکان دارد مراسم‌ها کمتر برگزار شود.

رزم‌حسینی هشدار داد: مردم شریف خراسان رضوی برای مقابله با این ویروس حتما همراهی لازم را داشته باشند، به علاوه اینکه واقعا وجود این ویروس در سطح جامعه را جدی بگیرند و در مراسم‌ها و تجمع‌ها شرکت نکنند.

وی تاکید کرد: طی چند روز گذشته شیوع این ویروس در مشهد سرعت گرفته است، لذا از مردم تقاضا داریم تا جایی که برایشان مقدور است در منزل بمانند و ضمن رعایت بهداشت پیشگیری‌های لازم را انجام دهند.

 

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: وزیر محترم بهداشت و درمان اعلام کرد که این هفته و هفته پیش رو روزهای پرخطری است، بنابراین امیدواریم انشاءالله با کمک مردم و رعایت تمام موازین بهداشتی در جامعه و به صورت فردی از این وضعیت عبور کنیم و به وضعیت عادی برگردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار