کد خبر: ۸۲۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 03 March 2020

مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شرکت در اولین جلسه محاکمه خود در اسکاتلند، به قید وثیقه آزاد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، اولین جلسه رسیدگی به اتهامات آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس در پی شکایت نامزد سابق او برگزار شد. در این جلسه اتهامات استوکس ۳۱ ساله به او تفهیم شد. ظاهراً او علاوه بر نقض حریم خصوصی نامزد سابقش الید اسکات از طریق تعقیب و کمین برای او، به سرپیچی از یک دستور قضایی در خصوص ممنوعیت تماس با این زن و مادر او متهم است.

در اولین جلسه محاکمه استوکس، دادستان به اطلاع قاضی پرونده رساند که استوکس در فاصله روز ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۹ تا سوم دسامبر همان سال با ارسال ایمیل و پیام‌هایی اهانت‌آمیز، او را آزار داده است. او همچنین متهم است که با والدین این زن ۲۷ ساله نیز تماس‌هایی داشته و برای آن‌ها پیام‌هایی با مضامین اهانت‌آمیز ارسال کرده است.

دختری که استوکس را با دستبند به دادگاه کشاند+عکس

استوکس روز گذشته به محض فرود هواپیمایی که او را از امارات به انگلیس رساند، در فرودگاه لندن بازداشت شد و با دستبند در دادگاه همیلتون شریف اسکاتلند حضور پیدا کرد تا درباره سه مورد اتهامی که به او نسبت داده شده از خود دفاع کند. رسیدگی به پرونده مهاجم پرسپولیس همچنان ادامه دارد، اما او فعلاً به قید وثیقه آزاد شده است.

 آنتونی استوکس قرارداد حدود ٢۵٠هزار یورویی برای شش ماه با پرسپولیس منعقد کرده که و در زمان امضای این قرارداد ١۵٠ هزار یورو معادل ۶٠ درصد قراردادش را دریافت می‌کند. البته مانند سایر قراردادها، برای استوکس هم آپشن‌های جالبی ایجاد می‌شود که در صورت محقق شدن آن‌ها، مبلغ قرارداد به حدود ٣۵٠ هزار یورو می‌رسد.

با وجود این که پرسپولیسی‌ها به تعهدات خود در قبال استکوس عمل و حتی بیش‌تر از عرف، پیش قرارداد به او پرداخت کردند اما این مهاجم ایرلندی که همراه تیم به دوبی سفر کرده بود، دیگر به ایران بازنگشت و بعد از چند روز هم خبر بازداشت او در لندن منتشر شد. با این حال پرسپولیسی‌ها مدعی هستند قرارداد بسیار حرفه‌ای با او منعقد کرده‌اند و بر اساس آن می‌توانند برای غیبت در هر بازی ۵۰ هزار یورو و غیبت در هر جلسه تمرین، ۳ هزار یورو استوکس را جریمه کنند.

دختری که استوکس را با دستبند به دادگاه کشاند+عکس

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار