رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان از راه اندازی خط تلفن ۳۱۱۳ به منظور ارائه مشاوره به آحاد شهروندان اصفهان در خصوص بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ 27 February 2020

طاهره چنگیز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: این شماره به ۱۴ خط تماس آماده ارائه راهنمایی و مشاوره به شهروندان اصفهان است.

وی گفت: این ستاد به منظور هماهنگی بین بخشی و تصمیم‌گیری های کلان استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش اجتماعات در افزایش احتمال انتشار بیماری کرونا اضافه کرد: ارائه توصیه‌های مشورتی به ائمه جمعه و جماعات به منظور اتخاذ تصمیم مناسب از جمله تصمیمات جلسه امروز بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان افزود: همچنین بررسی وضعیت مطب‌های شخصی و جایگزینی آن با کلینیک‌های تب که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بخش خصوصی، خیریه‌ها و سازمان نظام‌پزشکی استان تکمیل خواهد شد از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه امروز بود.

وی خاطر نشان کرد: راه اندازی این کلینیک‌ها برای مراجعه بیماران مشکوک و علائم‌دار، عاملی برای جلوگیری از تبدیل مطب پزشکان به کانون انتقال و انتشار این ویروس است.

چنگیز گفت: همچنین در جلسه امروز در خصوص تامین نیازهای پشتیبانی در بخش‌های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا و همکاری بین بخشی در کمیته حمل و نقل اطلاع رسانی تصمیم‌گیری‌هایی صورت گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار