ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نماز جمعه فردا (نهم اسفند) پیرو ابلاغ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اقامه نخواهد شد.
کد خبر: ۸۲۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ 27 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عصر پنجشنبه (هشتم اسفند)، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برگزاری نماز جمعه (نهم اسفند) در ۲۳ شهر کشور از جمله شیراز لغو شده است.
در اطلاعیه این شورا آمده است: به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه مومنان خداجوی و نمازگزار جمعه می‌رساند، پیرو درخواست وزیر محترم بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی و ضرورت رعایت آن، باعنایت به نامه مکتوب جناب آقای دکتر نمکی، نمازجمعه مورخه ۹۸/۱۲/۹ درمراکز استان‌هایی که ازسوی ستاد اعلام گردیده است، برگزار نخواهد شد.
امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز در نشست شورای فرهنگ عمومی اعلام کرده بود برای برگزاری نماز جمعه یا عدم برگزاری آن تابع نظر مسوولان حوزه بهداشت و درمان است.
احمد فخارزاده، رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز، امروز (ظهر پنجشنبه) اعلام کرده بود که نماز جمعه فردا (نهم اسفند) با حفظ تدابیر سلامت نمازگزاران اقامه می‌شود و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ورودی‌های محل برپایی نمازجمعه با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ترددها را از نظر سلامت افراد کنترل خواهند کرد.

بیماری کرونا تا هشتم اسفندماه در ۲۳ استان کشور شایع شده و براساس آمار رسمی، تاکنون ۲۴۸ مورد مبتلا، ۲۶ فوتی و ۴۷۶ بهبود یافته گزارش شده است.
تست کرونای دست‌کم سه نفر نیز در استان فارس مثبت اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار