حال پس از خبرهای متعدد از قدرت انتشار این ویروس ، لحظاتی پیش خبر امیدوار کننده ای منتشر شد که از آن می توان به "اولین شکست سنگین کرونا در قم "تعبیر کرد!
کد خبر: ۸۲۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ 26 February 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از اعلام مشاهده اولین موارد مبتلایان به کرونا که در شهر قم رخ داد ، اخبار لحظه به لحظه از شیوع این ویروس و افزایش دایره استان های مبتلا حکایت دارد! کار شیوع تا ورود به میان مسئولان هم کشیده شد و حتی یکی از نمایندگان مجلس و معاون وزیر بهداشت هم از مثبت بودن تست ابتلا به کرونای خود خبر دادند که معاون وزیر بهداشت با انتشار ویدیویی از محل قرنطینه خود گفت" «حتما کرونا را شکست می دهیم!»
حال پس از خبرهای متعدد از قدرت انتشار این ویروس و ترس و استرس فراوانی که بر جامعه حاکم کرد ، لحظاتی پیش خبر امیدوار کننده ای منتشر شد که از آن می توان به "اولین شکست سنگین کرونا در قم "تعبیر کرد!
بنابر این گزارش قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تا ساعت ۱۶ امروز هفتم اسفندماه جاری، ۴۹ نفر که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های قم بستری بودند، مرخص شدند.
علی ابرازه که در میان خبرنگاران سخن می گفت ، اظهار داشت: تاکنون 432 نفر از افراد مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری‌شده‌اند.
وی افزود: سه بیمارستان کامکار، فرقانی و امام رضا(ع) برای بستری بیماران مربوط به ویروس کرونا در نظر گرفته‌شده است.
قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این‌که حدود 50 هزار بسته بهداشتی از سوی وزارت بهداشت به مردم قم اهداشده است، بیان کرد: این بسته‌ها بین مردم توزیع‌شده و 100 هزار بسته بهداشتی دیگر نیز امشب توزیع می‌شود.
ابرازه با اشاره به این‌که تاکنون 650 هزار ماسک در داروخانه‌ها توزیع کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: برای حل معضل کمبود ماسک در قم، دستگاه تولید ماسک خریداری‌شده و در حال نصب است که با راه‌اندازی این دستگاه روزانه 200 هزار ماسک تولید خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
ولی متاسفانه قم همه را به دیگر شهرستانها صادر کرد باید منشاء بیماری را در قم شناسایی کرد و با مسئولین و عوامل مربوطه به شدت برخورد کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار