مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به میزان بارندگی در ۴۸ ساعت گذشته در خوزستان و استان‌های بالادست گفت: بیشترین بارندگی در این مدت در استان خوزستان در تاراز با ۱۵۹ میلی‌متر بوده است.
کد خبر: ۸۲۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ 26 February 2020

محمد سبزه‌زاری با اشاره به بارندگی در ۴۸ ساعت گذشته، اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در خوزستان در تاراز ۱۵۹ میلی‌متر، دره‌بوری ۹۱، لالی ۷۲.۸، حسینیه اندیمشک ۷۲.۷، ایذه ۵۳.۱، گتوند ۵۰.۲، مسجدسلیمان ۴۶.۶، دهدز ۴۴.۸، شوشتر ۴۲.۸، شوش ۳۹.۸، دزفول ۳۷.۳، بستان ۳۶.۵ و در ایستگاه کشاورزی اهواز ۱۴.۷ ثبت شده است.

وی با اشاره به میزان بارندگی در ۴۸ ساعت گذشته در استان‌های بالادست خوزستان گفت: در این مدت بیشترین میزان بارندگی در استان ایلام در بدره ۱۹۴.۱ میلی‌متر، آبدانان ۱۷۱.۳، سرابله ۱۶۱.۵، دره‌شهر ۱۴۰.۹، ایلام ۱۴۰.۸، ایوان غرب ۱۳۵.۴، سومار ۱۳۳.۱، ملک‌شاهی ۱۲۸.۲، دهلران ۷۸.۸ و در مهران ۴۷.۴ میلی‌متر گزارش شده است.

سبزه‌زاری بیان کرد: همچنین بیشترین میزان بارندگی در این مدت در استان لرستان در شول‌آباد ۱۶۶.۵ میلی‌متر، نورآباد ۱۴۵.۲، دورود ۱۳۰، الشتر ۱۲۴.۵، بروجرد ۱۱۷.۶، کوهدشت ۱۰۶.۵، رومشکان ۱۰۵.۳، سپیددشت ۹۷.۱، خرم‌آباد ۹۵.۲، سیلاخور ۹۴.۵، ازنا ۹۰.۳، ایمان‌آباد ۸۳.۵، پل‌دختر ۸۰.۱، و در الیگودرز ۶۵.۳ میلی‌متر ثبت شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بارندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار