مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه با توجه به شیوع بیماری کورونا ویروس از لغو تمامی همایش ها و جشنواره های شهرداری ارومیه و سازمانها و مدیریت های تابعه تا آخر اسفندماه خبر داد
کد خبر: ۸۲۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶ 25 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی اصغر احمد زاده بیان کرد:با توجه به شیوع بیماری بیماری کورونا ویروس تمامی همایش ها و جشنواره های شهرداری ارومبه تا پایان سال لغو میشود.

وی گفت: این تصمیم بنا بر مصلحت اندیشی شهردار حضرت پور و به دستور وی انجام گرفته و تمامی واحدهای تابعه شهرداری موظف و ملزم به رعایت آن جهت حفظ سلامتی پرسنل شهرداری و شهروندان هستند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: همچنین در تمامی معاونتها، مناطق، سازمانها و مدیریت های تابعه بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرداری هرکدام از همکاران که علایم مشکوک و اولیه کرونا ویروس اعم از تب، آبریزش بینی، سوزش گلو و ریه ها و سایر علایم مرتبط را داشته باشند، مدیران قسمت ها موظف به ارائه مرخصی هستند و باید این همکاران شناسایی و از حضور آنها در محیط اداری تا بهبود علائم جلوگیری شود.

وی ادامه داد: بنابر تصمیمات اتخاذ شده تمامی ناوگان اتوبوس شهری در ارومیه روزانه دو بار به طور کلی ضدعفونی می شوند تا از شیوع احتمالی کرونا جلوگیری شود.

احمدزاده تصریح کرد: شهرداری ارومیه تصمیم گرفته است در تمامی نقاط شهر، بنرهای هشداردهنده و آگاهی بخش در رابطه با این بیماری را جهت تنویرافکارعمومی نصب کند که از امروز نصب این بنرها آغاز شده است.

وی تأکید کرد: همچنین شهرداری ارومیه نسبت به طراحی پوسترها و بنرهای اطلاع رسانی در خصوص کرونا در فضای مجازی اقدام می کند و تهیه تیزر و کلیپ جهت پیشگیری از این بیماری را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه یادآور شد: بنا بر دستور شهردار ارومیه از این پس از قبول نامه های مکتوب و دستی در سیستم اداری جلوگیری و تمامی امورات بایستی از طریق اتوماسیون در تمامی واحدهای تابعه بین شهروندان و سیستم اداری و بین واحدها با یکدیگر انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار