بالش‎ها گونه‎های مختلفی دارند و می‎توان آنها را در اندازه‎های مختلف با جنس‎ها متفاوت و متنوع در بازار پیدا کرد و با خرید بالش راحت و متناسب با سلیقه خود خوابی آرام را به خودمان هدیه کنیم. بالش را می‎توان به عنوان یکی از مهمترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز خواب به حساب آورد که گونه‎های مختلفی شامل بالش پرقو و بالش هتلی می‎باشد و افراد زیادی از آنها با استفاده از سلیقه و نحوه خوابیدن خود می‎توانند از آنها استفاده کنند.
کد خبر: ۸۲۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 25 February 2020

بالش‎ها گونه‎های مختلفی دارند و می‎توان آنها را در اندازه‎های مختلف با جنس‎ها متفاوت و متنوع در بازار پیدا کرد و با خرید بالش راحت و متناسب با سلیقه خود خوابی آرام را به خودمان هدیه کنیم. بالش را می‎توان به عنوان یکی از مهمترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز خواب به حساب آورد که گونه‎های مختلفی شامل بالش پرقو و بالش هتلی می‎باشد و افراد زیادی از آنها با استفاده از سلیقه و نحوه خوابیدن خود می‎توانند از آنها استفاده کنند.

در ادامه به ارائه جزئیاتی در رابطه با انواع مختلف بالش اعم از بالش پرقو و بالش هتلی که دو نوع از بالش‎های پرکاربرد و پر مصرف در جهان می‎باشند خواهیم پرداخت و بهترین و مرغوبترین نوع بالش را معرفی خواهیم کرد که با خرید بالش از آن نوع می‎توانید شبها بودن کمترین مشکل به خوابی عمیق فروروید.


آشنایی با انواع خرید بالش پر قو و بالش هتلی خوابستان

بالشهای پلی استر

این نوع بالش که مورد استقبال بسیاری از افراد در جامعه‎های مختلف قرار گرفته است و نسبت به باش پرقو ارزان‎تر می‎باشد برای پرشدن از پلی استر در آن استفاده می‎شود. با خرید بالش پلی استری نیاز به پرداخت هزینه زیادی ندارید.

این بالش مانند بالش هتلی در هنگام خواب از سر شما محاقظت نخواهد کرد و با توجه به این موضوع بالشی مناسب برای کودکان و نوجوانان نیست. با خرید بالش پلی استر می‎توانید از نرمی و لطافت آن در هنگام خواب لذت ببرید. داشتن نرمی و لطافت زیاد و همچنین ارزان بودن این بالش را نسبت به بالش پر قو و بالش هتلی از استقبال بیشتری برخوردار کرده است.

 در ادامه به بیان مزیت‎ها و معایب این نوع بالش خواهیم پرداخت.

برای اشاره به مزیت‎های موجود در این نوع بالش می‎توان چنین گفت که این نوع بالش بدلیل داشتن نرمی بسیار می‎تواند برای تکیه دادن گزینه‎ای بسیار مناسب باشد و از آن در این زمینه می‎توان استفاده کرد.

هنگامی که قصد دارید برروی تخت بنشینید می‎توانید با قرار دادن بالش‎ها برروی هم و تکیه دادن بر آنها حسی بی‎نظیر و منحصربفرد از راحتی را در خود احساس کنید که ناشی از نرمی بیش از حد این نوع بالش می‎باشد.

در صورتیکه می‎خواهید برای خواب از این نوع بالش اسفاده کنید بهتر است بدانید که این بالش‎ها حفاظت کمی نسبت به سر شما خواهند داشت و برای افرادی که در هنگام استراحت طاق‎باز می‎خوابند مناسب می‎باشد.

 با توجه به این موضوع در صورتیکه در هنگام خواب از حالت طاق‎باز استفاده نمی‎کنید بهتر است خریدن این نوع بالش را از سر خود بیرون کنید.

در این نوع بالش معایبی احتمالی نیز وجود دارد که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت تا شناخت و اطلاعات بیشتری نسبت به این بالش را کسب کنید و در اختیار داشته باشید.

این نوع بالش همانطور که گفته شد بسیار نرم و لطیف می‎باشد پس در صورتیکه به دنبال بالش‎هایی سفت هستید که از محافظت بالایی نیز برخوردار هستند بهتر است به سراغ این نوع بالش که در بازارها در اختیار مشتریان قرار داده می‎شود نروید و از استفاده از انها خودداری کنید.

 یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در این نوع بالش بوقوع بپیوندد خوابیده شدن الیاف بکار برده شده در این بالش می‎باشد که ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت برروی یکدیگر بخوابند و سفت شود.

 برخی از این نوع بالش‎ها که در بازار عرضه می‎شوند قابل شست و شو می‎باشند که ممکن است پس از شست و شو آن خوابیدگی که براثر مصرف طولانی مدت به وقوع پیوسته بود از بین برود و بالش به حالت اولیه خود باز گردد.

از این نوع بالش در سطح جهانی استقبال خوبی بعمل آمده است و افراد زیادی از آن بهره می‎برند.

 

آشنایی با انواع بالش هتلی و بهترین انواع موجود آن

بالش یکی از مهم‎ترین تجهیزات خواب می‎باشد که استفاده از نوع مورد نیاز آن می‎تواند به داشتن خوابی آرام و لذت بخش کمک شایانی کند. امروزه در بازار بالش‎های گوناگونی وجود دارد که مناسب برای تمامی افراد بوده است و هر فرد با توجه به نیاز خود و نوع سلیقه‎اب که دارد از آنها در هنگام استراحت بهره می‎برد و مورد استفاده قرار می‎دهد.

 بالش‎هایی چون بالش پرقو و بالش هتلی دو نوع از بالش می‎باشند که در بازار موجود است و افراد با خرید بالش مورد نظرشان می‎توانند از آنها استفاده کنند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین و برترین بالش‎های موجود در بازار خواهیم پرداخت که برای داشتن خوابی مناسب می‎توانید به خرید بالش مناسب با سلیقه خود اقدام کنید و از انواع بالش پرقو و بالش هتلی در صورت تمایل و مطابق بودن با سلیقه‎تان استفاده کنید.

 آشنایی با انواع خرید بالش پر قو و بالش هتلی خوابستان

بالش پرقو

یکی از خاصیت‎ها و ویژگی‎های این نوع بالش سبکی و راحتی آنها می‎باشد. بالش پرقو از انواع لوکس بالش می‎باشد که  در صورتیکه تمایل دارید خوابی راحت داشته باشید می‎توانید با خرید بالش از این نوع این امکان را برای خود فراهم سازید.این بالش بای افرادی می‎توند بسیار مفید باشد که نیاز به بالشی با حالت‎پذیری بالا و همچنین داشتن وزنی کم و سبک احتیاج دارند.

 این نوع بالش از بالش هتلی بسیار راحتتر و بهتر می‎باشد. خرید بالش با این این خصوصیات می‎تواند برای برخی از افراد بسیار مفید و برای برخی از افراد دیگر مضر باشد و مانع داشتن خوابی آسوده در آنها شود. در ادامه به بررسی جزئیات و ارائه مزایا و معائب این گونه بالش خواهیم پرداخت که افراد زیادی برای استراحت خود از آن استفاده می‎کنند و همواره با استفاده از آن شبی آرام را سپری و خوابی لذت‎بخش را تجربه خواهند کرد.

مزایای این نوع بالش

  • یکی از مزایای مهم این نوع بالش سبکی و نرمی آن نسبت به دیگر انواع بالش به خصوص بالش هتلی می‎باشد که به دلیل داشتن این خصوصیت بسیار مورد توجه مصرف کنندگان نیز قرار گرفته است.
  • یکی از نکات جالب در رابطه با این نوع بالش این است که این بالش سبب گرم نگه داشته شماخواهد شد اما به گونه‎ای نیست که باعث شود در زمان خواب عرق کنید این مزیت را می‎توان یکی از مهمترین مزیت‎های موجود در این نوع بالش دانست و به دلیل داشتن همین خصوصیت افراد زیادی در هنگام خواب از این نوع بالش استفاده می‎کنند.
  • بالش‎هایی که از پرهای دیگر درست شده است در هنگام غلتیدن دارای سر و صدا می‎باشند که ممکن است آزار دهنده باشد اما استفاده از پرقو در این نوع بالش‎ها به شکلی کاملا بی‎صدا می‎باشد که خوابی آرام را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
  • این نوع بالش از دسته بالش‎های نرم می‎باشد که بیشتر برای افرادی مناسب است که به هنگام خواب دمر هستند و نیاز به بالشی نرم دارند.

همانطور که این نوع بالش مزایای زیادی دارد استفاده کردن از آن می‎تواند دارای معایبی نیز باشد که در ادامه به ارائه آنها خواهیم پرداخت.

  • این نوع بالش برای افرادی که به پر حساسیت دارند پیشنهاد نمی‎شود و بهتر است این افراد به دنبال انواع دیگر بالش باشند و از آنها برای خوابیدن استفاده نمایند.
  • این نوع بالش حفاظت زیادی از سر شما انجام نخواهد داد و برای افرادی که طاق‎باز و یا به پهلو می‎خوابند مناسب به نظر نمی‎رسد و باعث می‎شود در هنگام بیدار شدن این افراد از درد ایجاد شده در نواحی شانه‎ها رنج ببرند.
  • بالشی که در رابطه با آن در حال سخن گفتن هستیم از دسته بالش‎های نرم می‎باشد که گرانترین آنها نیز به حساب می‎آید و در برخی از موارد نیاز به خشکشویی نیز دارد.
برچسب ها: خرید بالش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار