عجایب مدیریت بحران در گیلان ادامه دارد!
بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، برای افزایش آمادگی‌ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع ویروس کرونا تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های غیردولتی، پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک گیلان تا پایان هفته تعطیل است.
کد خبر: ۸۲۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 24 February 2020

تابناک / مراکزی که تا پایان هفته به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل است مشخص شد.

 

مراکزی که تا پایان هفته به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  در استان تعطیل است به شرح زیر است:

 

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های گیلان برای پیشگیری از شیوع بیماری

بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، برای افزایش آمادگی‌ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع ویروس کرونا تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های غیردولتی، پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک گیلان تا پایان هفته تعطیل است.

برنامه‌های هنری و سینمایی گیلان تا پایان هفته تعطیل است

قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: پیرو اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تعطیلی برنامه‌های هنری و سینمایی سراسر کشور برای پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به ویروس کرونا، همه برنامه‌های هنری و سینمایی استان گیلان نیز تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

او افزود: در این اطلاعیه آمده است: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و برای صیانت از سلامت آحاد جامعه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از همکاری صنوف مرتبط به اطلاع عموم می‌رساندتمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سالن‌های سراسر کشور تا پایان هفته جاری (۹ اسفند ۹۸) تعطیل می‌شود و بدیهی است تدوام این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.

تعطیلی مجموعه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت

حمیدرضا محمدی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت گفت: با هماهنگی انجام شده با کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر و نظر شهردار درخصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان، تمامی مجموعه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تا پایان این هفته تعطیل است.

او افزود: سالن ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان انتظام، مجموعه ورزشی شهدای منظریه، چمن مصنوعی پارک قدس، چمن مصنوعی بوستان ملت، مجموعه ورزشی چمران، سالن ورزشی حجاب، سرای محله معلم، سرای محله پیرکلاچای، خانه کارآفرینی، خانه میرزا و پلاتو، گالری و کتابخانه خانه فرهنگ و هنر تا پایان هفته تعطیل است.

محمدی با تاکید بر لزوم توجه به هشدار‌های بهداشتی تصریح کرد: توجه به توصیه‌های پزشکی، از نکات مهمی است که شهروندان می‌توانند با توجه به آن، این مسئله را به خوبی مدیریت خواهند کرد.

اداره کل ورزش و جوانان گیلان از تعطیلی همه اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی خبر داد

مریم بخشی، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: برای اقدام‌های پیشگیرانه و ضرورت تامین سلامت جسمی ورزشکاران همه اماکن ورزشی استان گیلان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

او، از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها خواست تا با سرکشی مداوم و نظارت بر چگونگی اجرای این دستورالعمل، برای انجام کار‌های پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا حساسیت لازم را به خرج دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، همچنین از مدیران اماکن ورزشی بخش خصوصی نیز درخواست کرد در این رابطه همکاری لازم را انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار