موسسه کنکوری حرف اخر مبدع روش های نوین و جدید در آموزش در زمینه تولید منابع کنکوری و درسی فعالیت میکند. به کارگیری این روش های نوین در آموزش که در تقابل با روش های سنتی و منسوخ شده قرار گرفته است، رضایت و اعتماد گروه بزرگی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری را موجب شده است. به همین منظور قصد داریم در این مقاله به معرفی کامل موسسه کنکوری حرف آخر بپردازیم.
کد خبر: ۸۲۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 19 February 2020

موسسه کنکوری حرف اخر مبدع روش های نوین و جدید در آموزش در زمینه تولید منابع کنکوری و درسی فعالیت میکند. به کارگیری این روش های نوین در آموزش که در تقابل با روش های سنتی و منسوخ شده قرار گرفته است، رضایت و اعتماد گروه بزرگی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری را موجب شده است. به همین منظور قصد داریم در این مقاله به معرفی کامل موسسه کنکوری حرف آخر بپردازیم.

 موسسه کنکوری حرف آخر

 

بنیان گذار موسسه حرف آخر

بنیانگذار  موسسه حرف آخر جناب آقای عبدالرضا منتظری مدرس توانا و ممتاز ریاضی کشور میباشند. آقای منتظری در رزومه کاری خود  نزدیک به 30 سال سابقه تدریس ریاضی را دارند. ایشان برای اولین بار در کشور روش های نوین و مفهومی در زمینه تدریس ریاضی را ابداع کنند. این روش ها تحت عنوان الگو، زمینه درک مفهومی و شهودی دروس محاسباتی را فراهم ساخت تا دانش آموزان بتوانند بدون نیاز به حفظ فرمول به راحتی از عهده درس ریاضی بربیایند. عدم آموزش صحیح در درس ریاضی باعث شده بود تا گروه بزرگی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری از پایه با این درس مشکلی یادگیری پیدا کنند و در آزمون سراسری نیز موفق به کسب درصد بالا در درس ریاضی نشوند. اما استاد منتظری روش های مفهومی و الگو محور را جایگزین فرمولها متعدد کرد و با این کار باعث شد تا داوطلبان بتوانند درصد بالای در ریاضی کسب کنند. براساس این موفقیت، استاد منتظری با همکاری بهترین دبیران کشور، روش های نوین آموزشی در قالب الگو را برای سایر دروس نیز ایجاد کردند و به جرات میتوان گفت که انقلاب بزرگی در آموزش و یادگیری دروس کنکوری در کشور ایجاد شد.

 

زمینه فعالیت حرف آخر

موسسه حرف اخر در زمینه تولید محصولات کنکوری رشته تجربی و ریاضی فعالیت میکند. البته دروس عمومی رشته انسانی، فنی حرفه ای و کار و دانش نیز تدریس شده است. کلیه پکیج های آموزشی و کنکوری حرف آخر ، آموزشی و در قالب تدریس کامل درسنامه، حل تست های کنکوری و تالیفی و همچنین طراحی سوالات احتمالی کنکور نیز میباشد.

 

 

ویژگی های کلی پکیج های کنکوری حرف آخر

همان گونه که اشاره شد حرف آخر روش های نوین آموزشی را ابداع و گسترش داده است. این روش ها جدا از صرفه جویی در هزینه های مادی، باعث صرفه جویی در زمان  وقت طلایی کنکور داوطلبان نیز شده است. در اینجا برای آشنایی بیشتر زیست یازدهم حرف اخر را مثال خواهیم زد. زیست یازدهم در 45  ساعت توسط بهترین دبیران زیست کشور( آقای شعبانی، شاکری و روان) تدریس شده است. برای درک بهتر و عمیق مباحث زیست شناسی از روش پویا نمایی استفاده شده، که این امر زمینه درک مفهومی و شهودی مطالب را ایجاد کرده است. دانش آموزان و داوطلبان کلیه مباحث را به صورت تصویری با تکنیک پویانمایی مشاهده میکنند که این امر باعث تاثیر گذاری قوی روی حافظه بلند مدت و تصویری میشود که یادگیری را تسریع و فراموشی مطالب را کاهش میدهد. این در حالیست که در روش های سنتی و منسوخ شده، دانش آموزان مجبور به حفظ کردن مطالب درسی هستند. ماهیت این روش به دلیل تاثیر گذاری روی حافظه کوتاه مدت و فراموشی سریع مطالب، باعث میشود کنکوری ها درصد کمتری در زیست شناسی کسب کنند، از سوی دیگر به دلیل فراموش کردن سریع مطالب، مدام در استرس و اضطراب فراموش کردن و مرور مطالب، زمان طلایی کنکور تلف میشود. ما با روش های جدید کنکوری آزمایشگاه زیست شناسی را ایجاد کرده ایم که داوطلبان کنکوری از نزدیک پدیده زیستی را به عینه دنبال کنند و بهتر و آسان تر مباحث را دنبال کنند.

 موسسه کنکوری حرف آخر

برای دروس محاسباتی چه راهکارهای ارائه شده است؟

برای اولین بار در کشور دروس محاسباتی به صورت مفهومی و شهودی تدریس شده است،  یعنی اساتید نخبه حرف آخر زمینه راهکارهای کوتاه و سریعی برای دروس ریاضی، فیزیک و شیمی ایجاد کرده اند که یادگیری این دروس را سرعت میبخشد و از سوی نیازی به حفظ کردن فرمولهای متعدد نیست. زمان محدود برای هر تست در آزمون سراسری، فرصت آزمون و خطا برای هر تست را نمیدهد و این امکان را به داوطلب نمیدهد که فرمولهای متعدد را حفظ و موقع هر سوال آن را تست کند. اما اساتید حرف آخر به چند الگوی مفهومی کلیه دروس محاسباتی را تدریس کرده اند. به طور مثال فیزیک دوازدهم حرف آخر در 35 ساعت توسط استاد کامیار مدرس فیزیک حرف آخر تدریس شده است. برای هر فصل و مبحث از فیزیک دهم یک الگوی مفهومی ارائه شده است. کلیه درسنامه و آموزش با این الگو توضیح و ارائه میشود و نهایتا در بخش پایانی هر فصل، تست های کنکوری و تالیفی حل و تحلیل میشود.


موسسه کنکوری حرف آخر

جدیدترین پکیج های کنکوری حرف آخر

موسسه حرف آخر برای 6 ماه پایانی کنکور پروژه 6040 را ارائه کرده است که این پروژه یک برنامه 100 روزه اس و شامل آموزش، جمعبندی، مرور و تست است. این مجموعه ویژه داوطلبانی است که به هر دلیل تا به امروز یعنی 6 ماه پایانی کنکور نتوانسته اند آمادگی لازم برای آزمون سراسری را کسب کنند و یا اینکه به دلیل متعددی نتوانسته کنکور را شروع کنند. با پروژه 6040 حرف آخر میتوانند در فرصت کم باقی مانده سرنوشت تحصیلی و کاری خود را به بهترین وجه رقم زد.

 

ارتباط با ما

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری میتوانند برای کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصولات حرف آخر با شماره های 09120085450 و 09106620394 تماس حاصل فرمایند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار