مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه در ۱۱ تا ۱۵ اسفند ماه گفت: در این نمایشگاه بیش از ۴۰۰ ناشر کشوری حضور خواهند داشت که تعداد این ناشران نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۲۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ 18 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه در ۱۱ تا ۱۵ اسفند ماه اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از ۴۰۰ ناشر کشوری حضور خواهند داشت که تعداد این ناشران نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه بن کارت‌هایی با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر این بن‌ها، ناشران نیز تخفیف ۱۰ درصدی برای خریداران در نظر گرفته‌اند که در مجموع در نمایشگاه کتاب ارومیه تخفیف ۳۰ درصدی به مشتریان داده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یکی از رویدادهای روتین هر ساله در ارومیه است، ادامه داد: امسال با برنامه‌ریزی‌هایی سعی شده است تا استقبال از این نمایشگاه افزایش یافته و همچنین فروش کتاب رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در کنار نمایشگاه کتاب ارومیه نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیز برپا خواهد بود، افزود: همزمانی این دو نمایشگاه فرصت بی‌نظیری را فراهم می‌کند که این موضوع افزایش اطلاع‌رسانی رویدادهای این نمایشگاه و افزایش تعداد بازدیدکنندگان را به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام خدایاری با بیان اینکه چندین سال بوده که نمایشگاه مطبوعات بنا به دلایلی در آذربایجان‌غربی برگزار نمی‌شد، تصریح کرد: امسال با تمهیداتی مقرر شد این دو نمایشگاه همزمان برگزار شوند و امید است همزمانی این دو نمایشگاه نتایج مثبتی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه برپایی چنین نمایشگاهی امکان ارتباط مستقیم اصحاب رسانه با مخاطبان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: در راستای همین ارتباط، نقاط ضعف و قوت رسانه‌ها شناسایی شده و مردم نیز بدون واسطه نظرات خود را با اصحاب رسانه مطرح می‌کنند که همین کار امکان بالا رفتن سطح رسانه‌ها و مخاطب‌پسندی آنها را به وجود می‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار