کد خبر: ۸۲۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 16 February 2020

رییس هئیت مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی گفت: با تاسیس صندوق های حمایت از منابع طبیعی به عنوان یک نهاد حمایتی مالی واعتباری با تخصیص اعتبار به افراد علاوه بر امور اقتصادی ومعیشیتی سهامداران خود به عنوان یک نهاد قانونی تسهیل کننده اجرایی تصدی های منابع طبیعی است که موجب بهبود معیشت ،کاهش تخریب ودر نتیجه حفظ،احیائ وتوسعه عرصه های منابع طبیعی می شود که این امر در راستای وظیفه حاکمیتی نیز می باشد.

عیسی برخوردار پورافزود:با توجه به اثر بخشی فعالیت های صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در حمایت از مرتعداران وبهره برداران وبه ویژه فعالیت ها وطرح های فنی واجرایی بخش منابع طبیعی نظیر تولید نهال ونهالکاری توسعه مشارکت تشکل هاو نظام بهره برداری در تکمیل زنجیره های تولید که ارزش افزوده به محصولات فرعی گیاهی وجنگلی واجرای طرح های بیولوژیکی وپروژه های آبخیزداری ومشارکتی ونظایر آن پرداخت.

ریئس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی اظهارکرد: سرمایه گذاری در بخش منابع طبیعی به رشد دیگر بخش های اقتصادی کمک می کند. زیرا از ارتباط پسین وپیشین زیادی با دیگر بخش های اقتصادی برخوردار است واهمیت سرمایه صندوق های توسعه منابع طبیعی به عنوان یک نهاد قانونی تهسیل کننده اجرایی تصدی های منابع طبیعی است که موجب تسریع رشد اقتصادی در بخش های مختلف منابع طبیعی می گردد وبطور مستقیم وغیر مستقیم به بهبود وضعیت اشتغال در کشور کمک خواهد کرد.

عیسی برخورداری پور گفت: صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی از این توانایی بالقوه بهره مند است که بتواند روستائیان را توانمندسازد وبه آنها امکان رشد وشکوفایی دهد.وزمینه دسترسی روستائیان را به فرصت های شغلی ومشارکت اقتصادی فراهم کند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار