کد خبر: ۸۲۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 14 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مناسبت روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن پیامی ارسال کرد.
اکبر حسن‌بکلو در این پیام ضمن اشاره به فضایل حضرت فاطمه الزهرا (س) بر بهره گیری از معنویت وجود آن حضرت تاکید و این روز فرخنده را تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا أعطيْناك الكوثر
سلام بر سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیرمؤمنان و الگوی بی‌بدیل جهانیان حضرت صدیقه‌ی کبری فاطمه‌ی زهرا (س)
حضرت فاطمه زهرا (س) شجره طیبه ای است که برکت وجودش، سرچشمه دل های شیفته مؤمنانی است که در برهوت هستی در پی آب حیات می گردند.
وجود مقدس «حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها» اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت، اسوه تقوی و معنویت، در پیشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومین (ع) از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان و  یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.
اینجانب صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت میلاد فرخنده دردانه آفرینش به تمامی زنان و مادران عرض می‌کنم و برای مادران عزیز و بانوان شریف ایران اسلامی، توفیقات روزافزون در عرصه کار و تلاش و پرورش نسل‌های توانمند و فرهیخته و توفیق خدمت بیشتر را مسألت می نمایم.

اکبر حسن‌بکلو
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار