کیپ تاون شهری گزدگشری در آفریقای جنوبی می‎باشد که همه ساله گردشگران بسیاری با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر می‎کنند از این رو در بخش به معرفی برخی از برترین هتل‎های موجود در این منطقه خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با پرواز خارجی به شهر سفر کردید.
کد خبر: ۸۲۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 15 February 2020

برترین هتلهای کیپ تاون آفریقای جنوبی

کیپ تاون شهری گزدگشری در آفریقای جنوبی می‎باشد که همه ساله گردشگران بسیاری با تور آفریقای جنوبی به  این شهر سفر می‎کنند از این رو در بخش به معرفی برخی از برترین هتل‎های موجود در این منطقه خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با پرواز خارجی به شهر سفر کردید.

 اطلاعاتی در مورد هتل‎های موجود در این منطقه داشته باشید و در انتخاب محل مناسبی برای اقامتتان به مشکلی برنخورید.

 اطلاعاتی در مورد تور افریقا استرالیا و برزیل

هتل 4 ستاره کومودور

این هتل یکی از هتل‏‎های لوکس 4 ستاره‎ای می‎باشد که در این شهر وجود دارد و برای ارائه خدمات به مسافرانی  که با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر می‎کنند همواره آماده است.

این هتل در مجموع دارای 236 اتاق می‎باشد که تمامی این بخش‎ها به شکلی خلاقانه و هنرمندانه طراحی و ساخته شده‎اند در اختیار گردشگرانی که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این منطقه می‎آیند قرار داده شده است.

در این هتل از تجهیزات بسیار لوکس و مدرنی استفاده شده است که با وجود این تجهیزات می‎توان این هتل را هم ردیف هتل‎های 5 ستاره در این شهر قرار داد بااین تفاوت که گردشگرانی که با تور آفریقای جنوبی به این هتل می‎آیند نسبت به هتل‎های 5ستاره هزینه کمتری را برای اقامت خود پرداخت خواهند کرد.

برای افزایش آرامش مسافران و احساس راحتی بیشتر نما بیرونی و اتاق‎ها با رنگ آبی رنگ آمیزی شده‎اند تا مسافران که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این هتل می‎آیند از بدو ورود احساس آرامش کنند تا لحظاتی لذت بخش را در این مکان سپری کنند.

در فضای بیرونی نیز باغی زیبا قرار گرفته است که با چند آب نما تزئین شده است و منظره‎ای زیبا را بوجود آورده‎اند. اتاق‎های این هتل به گونه‎ای طراحی شده‎اند که از تهویه مطبوعی برخوردار باشند.

 علاوه‎بر این امکانات و خدمات دیگری برای مسافرانی که با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر می‎کنند در نظر گرفته شده است که برخی از آنها عبارتند از اینترنت، مینی بار، سرویس خواب‎های بزرگ و راحت.

دراین هتل مجموعه ورزشی برای گردشگران و مسافران که با پرواز داخلی و پرواز خارجی برای اقامت به این هتل مراجعه کرده‎اند در نظر گرفته شده است که درای مرکز اسپا، سالن ماساژ و استخر روباز است که مکان مناسبی برای استراحت و آفتاب گرفتن می‎باشد.

هتل 4 ستاره کیپ تاون لژ

این هتل با قرار گرفتن در مرکز شهر توانسته مورد توجه بسیاری از گردشگران که با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کرده‎اند قرار بگیرد. برای رنگ‎آمیزی نمای بیرونی این هتل از رنگ‎های متنوع و خاص استفاده شده است.

طراحی و رنگ‎آمیزی این بنا به‎گونه‎ای است که در میان ساختمان اطراف به خوبی قابل مشاهده است و خودنمایی می‌‎کند. بدلیل موقعیت مناسب جعرافیایی این هتل مسافرانی که با پرواز داخلی و خارجی این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‎اند به اکثر نقاط شهر به آسانی دسترسی دارند.

برای رنگ کردن اتاق‎ها در این هتل از رنگ‎های شاد و جذاب استفاده شده است و تزیین این اتاق‎ها به گونه‎ای انجام شده است که مسافران با دیدن آن هیجان زده می‎شوند.

برای لذت بردن مسافران که با پرواز داخلی و خارجی یا تور آفریقای جنوبی به این هتل آمده‎اند از منظره بیرون پنجره‎هایی قدی در طراحی و ساخت این هتل استفاده شده است. این هتل با ارائه انواع خدمات رفاهی به مسافران سب شده تا گردشگران احساس آرامش بیشتری داشته باشند و از سفر خود لذت بیشتری ببرند.

این هتل از یک رستوران بهره می‎برد که بدلیل طبخ کباب‎های مخصوص و استیک‎های بینظرش شهرت زیادی بدست آورده است بسیاری از ساکنین این شهر برای چشیدن طمع آنها به رستوران این هتل می‎آیند.

از دیگر امکاناتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار داده می‎شود می‎توان به استخر، اینترنت بی سیم و سالن ورزشی اشاره کرد.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

اطلاعاتی در مورد استرالیا

استرالیا کشوری پهناور است که از نظر مساحت در رتبه ششم در جهان قرار گرفته است. این کشور دارای شهرهای زیبا و دیدنی‎ای است که یکی از آنها کنبرا می‎باشد که به عنوان پایتخت این کشور برگزیده شده است که مجلس این کشور نیز در همین شهر قرار گرفته است.برای دیدن مناظر گردشگری این کشور می‎توان با تهیه تور استرالیا به این منطقه سفرکنید.

حدودا 50 هزار سال بل ازینکه بریتانی‎ها به این کشور دست پیدا کنند بومیان در این منطقه در حال زندگس بودند و از زبان و آداب خاصی بریا زندگی استفاده می‎کردند. هم اکنون افراد بومی استرالیا را می‎توان در دره‎ها و کرانه رودها پیدا کرد و با سفر به این کشور با تور استرالیا با نحوه زندگی این افراد بیشتر آشنا شد.

 اطلاعاتی در مورد تور افریقا استرالیا و برزیل

این کشور که در سال 1901 استقلال خود را از بریتانیا رسما اعلام کرد دارای مساحتی به اندازه 7.686.850 کیلومتر مربع است و همانطور که گفته شده در مقام ششم از نظر مساحت در دنیا قرار گرفته است. این کشور همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با تهیه تور استرالیا به این کشور سفر می‎کنند. شاید جالب است بدانید که وسعت این کشور 4.6 برابر مساحن ایران می‎باشد.

استرالیا از شرق به اقیانوس آرام، از سمت جنوب به اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب به اقیانوس هند و از شمال به چندین دریا و خلیج متصل می‎شود در نتیجه این کشور که جهانگردان بسیاری با تور استرالیا به آن سفر می‎کنند با هیچ کشوری مرز خاکی ندارد. همین موضوع سبب شده تا این سرزمین یکی از مهمترین مناطق در اقیانوسیه بشمار آید که از کوچکترین قاره‎ها با تراکم جمعیت 6.2 نفر در هر کیلومتر مربع می‎باشد. این میزان تراکم جمعیت از کمترین میزان تراکم در جهان می‎باشد.

بیشترین تراکم جمعیت در این کشور مربوط به کرانه جنوب شرقی است و حدود یک سوم جمعیت در ایالت نیوساوت ولز و یک چهارم هم در ویکتوریا ساکن هستند.این کشور با تور استرالیا می‎توان از آن دیدن بعمل آورد عضو سازمان ملل متحد، گروه 20، اتحاده کشورهای مشترک المنافع و آنزوس می‎باشد که از نظر بزرگی اقتصاد در مقام سیزدهم دنیا قرار گرفته است.

وجود منابع نفت و گاز، معادن، صنایع تولیدی، ساخت وساز، کشاورزی، صنعت توریسم به این کشور کمک کرده تا به یک کشور ثروتمند تبدیل شود. صنعت توریسم با جذب مسافرانی که با تور استرالیا به این کشور سفر می‎کنند نقش پررنگی را در زمینه ایفا می‎کند.

اطلاعاتی در مورد تور افریقا استرالیا و برزیل

در سال 2013 کشور استرالیا بعد از سوئیس به لحاظ داشتن ثروت عمومی در اختیار مردم در رتبه دوم قرار گرفت و این در حالی است که میزان بیکاری در این منطقه تنها 5.8 درصد است. در استرالیا 6 قلمرو وجود دارد که شامل 2 قلمرو می‎شوند که هرکدام از آن ایالات پایتخت مربوط به خود را دارند. باتور استرالیا می‎توانید به دیدن این کشور بروید و تمامی جاذبه‎های موجود در آن را از نزدیک نظاره‎گر باشید.

از قدیمی‎ترین شهر این کشور می‎توان به سیدنی اشاره کرد و بزرگترین شهر این منطقه  می‎توان به پایتخت ایالت نیوساث ولز اشاره کرد که همه ساله گردشگران زیادی با تور استرالیا به این منطقه سفر می‎کنند.

ملبورن که پایتخت ایالت ویکتوریا در استرالیا می‎باشد بزرگترین شهر بزرگ در این کشور می‎باشد.بریزبین به عنوان پایتخت ایالت کویینزلند انتاخب شده است و این در حالی است که پرت پایتخت استرالیای غربی و ادلاید به عنوان پایتخت استرالیای جنوبی انتخاب شده‎اند.علاوه براین داروین را برای پایتختی قلمرو شمالی برگزیده‎اند. برای داشتن سفری لذت بخش و سپری کردن لحظاتی مفرح می‎توان با تور استرالیا به این کشور سفر کنید و از مناظر طبیعی و گردشگری موجود در آن دیدن به عمل آورید.

سرشماری در  سال 2014 در استرالیا انجام شد که طبق آمار بدست آمده از این سرشماری مشخص شد که در مجموع استرالیا دارای 23 میلیون جمعیت است که ایالات نیوساث ولز و ویکتوریا با داشتن بیشترین تراکم جمعیت در رده شلوغ‎ترین شهرها در این کشور قرار خواهند گرفت. در استرالیا تنوع فرهنگی و رفتاری بسیاری وجود دارد که علاقه‎مندان به فرهنگ ملل مختلف با تور استرالیا می‎توانند به این کشور سفر کنند و با این تنوع فرهنگی از نزدیک آشنا شوند.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

خیابان پائولیستا در سائوپائولو در برزیل

سائوپائولو یکی از بزرگترین شهرهای برزیل می‎باشد که همه ساله گردشگران زیادی برای دیدن جاذبه‎های گردشگری موجود در آن با تور برزیل به این شهر سفر می‎کنند. تراکم جمعیت در این شهر به گونه‎ای می‎باشد که از نظر جمعیتی در بین بزرگترین شهرهای جهان قرار گرفتته است. برای دیدن این شهر زیبا و دیدنی افراد زیادی از سراسر جهان با بلیط خارجی و بلیط داخلی به برزیل سفر می‎کنند.

از نظر جغرافیایی این شهر در جنوب شرقی کشور برزیل قرار گرفته است. اگر بخواهیم محل قرار گرفتن آن در قاره آمریکا را مورد بررسی قرار دهیم این شهر بزرگ و شگفت انگیز در نیم کره جنوبی قاره آمریکا قرار گرفته است که سالیانه پذیرای هزاران گردشگری است که با تور برزیل برای دیدن این شهر به برزیل سفر خواهند کرد.

 اطلاعاتی در مورد تور افریقا استرالیا و برزیل

این شهر وسعتی به اندازه 152 کیلومتر مربع را دارا می‎باشد که جمعیتی 12 میلیون نفری را در خود جای داده است. این شهر که مورد توجه بسیاری از گردشگران از سراسر جهان قرار گرفته و مسافران زیادی با تهیه بلیط خارجی و بلیط داخلی به این شهر سفر می‎کنند یکی از شهرهای مهم برزیل از نظر فرهنگی، اقتصادی و سیاسی می‎باشد.

در این شهر جاذبه‎های گردشگری فراوانی وجود دارد که به سبب آنها گردشگران با تور برزیل به این شهر سفر می‎کنند.در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت.

خیابان پائولیستا

در شهر  سائوپائولو خیابانی به طول 2.8 کیلومتر وجود دارد که مرکز فعالیت و جنب و جوش در این شهر می‎باشد. گردشگرانی که برای دیدن جاذبه‎های این شهر با تور برزیل به این منطقه سفر می‎کنند می‎توانند برای دیدن شور و هیجان موجود در این مردم و آشنایی بیشتر با آداب و رسوم این مردم به این قسمت از شهر سفر کنند.

در این خیابان رستوران‎ها و کافه‎های زیادی قرار دارد که گردشگرانی که با بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر کرده‎اند می‎توانند یکی از آنها را انتخاب کنند و از غذاها و خدماتی که ارائه می‎کنند بهره‎مند شوند. رفت و آمد در این منطقه از شهر بسیار زیاد بوده و در صورتیکه با تور برزیل به این منطقه سفر کردید می‎توانید در یکی از کافه‎های موجود در این خیابان به استراحت بنشینید و با نگاه کردن به مردم اطلاعات بیشتری در خصوص آداب و رسوم و فرهنگ مردم ساکن در این منطقه بدست آورید.

علاوه‎بر موارد گفته شده در بالا گردشگرانی که با بلیط خارجی و بلیط داخلی به این شهر برای دیدن این خیابان سفر می‎کنند می‎توانند از تئاترها و سینماهایی که در این بخش از شهر قرار گرفته‎اند نیز دیدن کنند.

 در این خیابان چندین موزه نیز قرار دارد که مهم‎ترین آنها موزه هنر سائوپائولو می‎باشد که علاقه‎مندان به فرهنگ و تاریخ ملل مختلف می‎توانند با مراجعه به این موزه‎ها اطلاعات زیادی را در خصوص تمدن این شهر و فرهنگ مردمان آن بدست آورند.

برای زیبایی بیشتر در این منطقه از شهر چندین پارک که در مجاور یکدیگرند طراحی و ساخته شده است که برخی از آنها از تراکم درختی زیادی برخوردارند و زیبایی‎ای وصف نشدنی را به این خیابان داده‎اند که گردشگرانی که با بلیط خارجی و بلیط داخلی با دیدن آنها به هیجان خواهند آمد.

در این خیابان که یکی از شاهراه‎های اصلی شهر به حساب می‎آید جشنواره‎ها و جشن‎های متنوعی برگزار می‎شود که اکثر مردم ساکن در این شهر در این نوع جشن‎ها شرکت می‎کنند و منظره‎ای منحصربفرد را بوجود می‎آورند که دیدن آنها برای تمامی گردشگران هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود.

در زمان برگزاری این جشن‎ها هیچ‎گونه وسیله نقلیه‎ای اجازه ورود به این خیابان نخواهند داشت و این خیابان به مانند پاساژی می‎مانند که افراد می‎توانند از آن دیدن کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار