کد خبر: ۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱ 26 February 2015
بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگران یزد
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از مجموعه های ورزشی کارگران یزد بازدید کرد.  
مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد روز سه شنبه پنجم اسفندماه به همراه محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان از مجموعه ورزشی کارگران یزد بازدید به عمل آورد.
وی از استخر بانوان کارگران ، استخر آفتاب ، سالن های بدنسازی ، ایروبیک ، ژیمناستیک و کاراته و سالن چند منظوره بازدید و در حاشیه این بازدید با بیان اینکه با ورزش می‌توان تن و جسمی سالم داشت و روح سالم تقویت کرد، اظهار کرد: باید با تداوم برگزاری مسابقات و فعالیت‌های ورزشی منظم و قانون‌مند خصلت‌های جوان‌مردانه و فرهنگ اسلامی را در میان جامعه کارگری گسترش دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد : مجموعه کارگری یزد از امکانات ورزشی خوبی برخوردار است که باید با بهره گیری از این امکانات کارگران را جذب رشته های مختلف ورزشی کرد چرا که کارگران از اقشار زحمت‌کش این جامعه هستند که با توجه به تلاش همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف سازندگی، نیاز به نشاط و شادابی دارند.


مسابقات دوومیدانی انتخابی نونهالان استان برگزار می شود
رئیس هیئت دوومیدانی استان یزد از برگزاری مسابقات انتخابی نونهالان در یزد خبر داد.
محمدحسین ایلیایی با اعلام این خبر گفت : مسابقات دوومیدانی انتخابی نونهالان استان جهت حضور در مسابقات منطقه ای کشور روزجمعه 15 اسفندماه در مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد برگزار خواهد شد.
وی افزود : این مسابقات از ساعت9 صبح با حضور نونهالان دوومیدانی کار متولدین 11/10/78 لغایت 29/12/80 از شهرستان های استان آغاز می شود.
ایلیایی خاطرنشان کرد: دومیدانی کاران درمواد 100متر ، 400 متر ، 1500 متر و 100 متر با مانع و پرشهای طول و عرض و پرتاب وزنه،پرتاب دیسک وپرتاب نیزه با هم به رقابت می پردازند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد : با انتخاب نفرات مستعد در مسابقات کشوری بتوانیم مدال های خوش رنگی را کسب کنیم.


حضور شطرنج بازان یزدی در مسابقات قهرمانی کشور
شطرنج بازان یزدی از دهم اسفند ماه در مسابقات شطرنج قهرمانی کشور به مصاف حریفان میروند.  
مسابقات شطرنج قهرمانی سنی کشور از دهم اسفند ماه به طور همزمان در استانهای گیلان ، مازندران و بوشهر آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
براین اساس تیم یزد در بخش بانوان متشکل از مهرنوش مفیدی و هییا ابویی و در بخش آقایان متشکل از متین حیدری و مسعود حیدری، امیرعباس ملکی.  اراد اثاری و متین جامه به این مسابقات اعزام خواهند شد.


معرفی نفرات برتر رقابتهاي تنيس زير 18 سال پسران استان یزد جام فجر
نفرات برتر رقابتهاي تنيس زير18 سال استان به مناسبت گراميداشت دهه فجر معرفي شدند.
به گزارش روابط عمومي هيات تنيس استان يزد ،رقابتهاي تنيس زير 18 سال پسران گراميداشت ایام الله دهه مبارك فجر در زمينهاي تنيس خاكي استاديوم شهيد نصيري يزد برگزار شد.
در پایان این رقابت ها مسعود مطلق با غلبه بر رقبای خود بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد.
آرمان افلاطونيان و اميرمحمد ميراوليايي نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
لازم به ذکر است نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم یزد از هشتم اسفند ماه در مسابقات قهرماني كشور حضور خواهند یافت.


مجتمع سنگ آهن میشدوان بافق استان یزد میزبان هفته سوم لیگ تیراندازی با کمان کشور
هفته سوم لیگ تیراندازی با کمان داخل سالن کشور روز جمعه 8 اسفندماه جاری به میزبانی تیم مجتمع سنگ آهن میشدوان بافق استان یزد برگزار می شود.
هفته سوم لیگ داخل سالن تیراندازی با کمان کشور روز جمعه 8 اسفند ماه جاری در دو رشته ریکرو (آقایان و بانوان) و کامپوند (آقایان) و به میزبانی تیم مجتمع سنگ آهن میشدوان بافق در سالن امام علی (ع) آهنشهر این شهرستان برگزار می شود.
در پایان این هفته از قهرمانان نیم فصل رونمایی خواهد شد.
پیش از انجام مسابقات این هفته در جدول رده بندی رشته ریکرو آقایان تیم نفت امیدیه با امتیاز 12 مکان اول این جدول را در اختیار گرفته است و تیم های تیرانا و پاس قوامین با 11 امتیاز به صورت مشترک در مقام دوم قرار گرفته اند.
در رشته ریکرو بانوان تیم های بافق یزد، تیرانا و خانه گستر گیل مقام‌های اول تا سوم جدول این بخش را در اختیار دارند.
در جدول رده بندی رشته کامپوند آقایان تیم های روشنکار آبیک، کمانداران تات و آبشار به ترتیب با 7، 6 و 5 امتیاز در مکانهای اول تا سوم قرار دارند.
---------------------------------
نوجوانان فولاد یزد قهرمان زودهنگام لیگ منطقه ای ایران
تیم فوتبال فولاد یزد در رقابت های زیر گروه لیگ دسته اول نوجوانان باشگاه های کشور به مقام قهرمانی رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.  
روز چهارم رقابت های زیرگروه دسته اول نوجوانان ایران که در ورزشگاه شهید پاکنژاد یزد برگزار شد، با چهارمین پیروزی متوالی نوجوانان فولاد یزد و قهرمانی و صعود زودهنگام این تیم همراه شد .
شاگردان مجید نماینده که در سه بازی ابتدایی نمایشی مقتدرانه از خود ارائه داده بودند عصر روز سه شنبه پنجم اسفند ماه با تحمیل شکست سه برصفر به تیم نوجوانان هنگ قم موفق شدند یک روز مانده به پایان مسابقات با 12 امتیاز جشن صعود برگزار کنند .
گل های نوجوانان فولاد یزد در دیدار را محمد دهقان ، امیرحسین پورقیومی و سجاد حیدری به ثمر رساندند .
نتایج روز چهارم :
نوجوانان فولاد یزد 3 - نوجوانان هنگ قم صفر
گل های نوجوانان فولاد یزد : مهدی دهقان ، امیر حسین پورقیومی و سجاد حیدری
نوجوانان رفاهی کاشان 5 – نوجوانان آلمینیوم اراک صفر
نوجوانان دنای اراک 4 - نوجوانان موعود یزد یک
--------------------------------

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار