رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان نیز در صحن شورا تصریح کرد: شهرداری درباره دبیرخانه شهر سبز پایدار چه اقداماتی انجام شده و بار‌ها خواستیم نظر خود را ارائه دهند.
کد خبر: ۸۲۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 07 February 2020
هفتادمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان با بررسی مسائل مختلفی از جمله بررسی پایان زمان مجوز پردیس سینمایی، رایگان بودن حمل و نقل عمومی برای ایثارگران و درآمد‌های پایدار شهرداری برگزار شد.

به گزارش فارس، هفتادمین جلسه صحن شورای شهر همدان با ریاست حمید بادامی‌نجات نایب رئیس شورا برگزار شد. در این جلسه مسائل مختلفی، چون مجوز پردیس سینمایی بررسی شد که اعضای شورا رأی به ابطال آن دادند چراکه مهلت سه ساله اخذ مجوز موضوع احداث پروژه پردیس سینمایی به پایان رسیده است و پروانه ساختمانی آن ابطال شد.

 همچنین نامه رئیس شورای عالی استان‌ها درباره لایحه دولت مبنی بر تعریف درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌ها قرائت شد. پیشنهاد صدور پروانه کسب رایگان در مناطق توانمندسازی نیز مورد بررسی قرار گرفت. نامه شهردار همدان مبنی بر ایجاد مرکز همکاری‌های بین‌المللی شهرداری نیز در صحن قرائت شد.

هزینه حمل و نقل عمومی برای ایثارگان رایگان می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: بنابر قانون جامع ایثارگران هزینه حمل و نقل عمومی برای ایثارگان در راستای ارج نهادن به خدمات این افراد رایگان است.

علی فتحی اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده برای اجرای این قانون رئیس شورای شهر در نامه‌ای به شهردار همدان خواهان اجرای آن می‌شود که به زودی مراحل قانونی اجرایی خواهد شد.

لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها در مجلس

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه دولت لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها به مجلس ارائه داده است اظهار کرد: درآمد‌های پایداری برای شهرداری‌ها تعریف کرده است و شورای عالی استان‌ها نظریات اصلاحی دارد.

حمید بادامی‌نجات افزود: این لایحه در کمیسیون برنامه، بودجه و مالی بررسی شود و پیشنهادات را به مجمع نمایندگان استان همدان ارائه دهیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان نیز در صحن شورا تصریح کرد: شهرداری درباره دبیرخانه شهر سبز پایدار چه اقداماتی انجام شده و بار‌ها خواستیم نظر خود را ارائه دهند.

نرگس نورالله‌زاده درباره احداث پارکینک‌ها با بیان اینکه برای پارکینگ‌های عمومی پروانه رایگان صادر می‌شود اظهار کرد: در دفترچه همه موارد مشخص شده، اما فرمول محاسباتی آن درج نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار