معاون هماهنگي امور عمراني استاندار خبر داد:
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار با اشاره به اقدامات دولت يازدهم در راستاي حمايت از بخش توليد گفت : دولت تدبير و اميد براي كمك به توليدكنندگان عزم جدي دارد.
کد خبر: ۸۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 24 August 2015
به گزارش تابناک یزد، هشتمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي و مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بين المل استانداري، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مشاور استاندار در امور اشتغال و جوانان ، نمايندگان واحدهاي توليدي داراي مشكل و افراد عضو اين كارگروه برگزار شد.
"سيدمحمدرضا سيدحسيني "در اين جلسه كه نزديك به 2 ساعت طول كشيد اظهار داشت : تمام تلاش دولت تدبير و اميد اين است كه با همكاري دستگاههاي مرتبط با صنعت، براي رفع مشكل واحدهاي توليدي اقدام كند.
" سيدحسيني "با تأكيد بر اينكه نبايد با رشد واحدهاي صنعتي آلاينده سلامت مردم استان به خطر بيفتد از مديركل محيط زيست استان خواست چنانچه واحدي صنعتي، قانون فيلترگذاري را رعايت نكرد با آن واحد برخورد و در صورت ادامه تخلف واحد صنعتي متخلف تعطيل شود.
در ادامه اين جلسه رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ضمن تبريك هفته دولت اظهار داشت : براي حل مشكلات واحدهاي توليدي استان در كنار جلسات كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان، بيش از 120 كميته تخصصي گوناگون تشكيل شده تا مشكلات صنعتگران و توليدكنندگان استان به نحو مطلوب رفع شود.
"محمدرضا علمدار يزدي"ادامه داد: در 7 جلسه اي كه در ماههاي اخير براي رفع موانع توليد برگزار شده مشكلات 45 واحد صنعتي و توليدي بررسي گرديده است و در اين جلسات 77 مصوبه داشته ايم كه براي رفع مشكلات واحدهاي توليدي دستورات لازم در كارگروه صادر شده است و از اين تعداد 44 مصوبه و به عبارت ديگر 57 درصد از مصوبات مربوط به مشكلاتي بوده است كه واحدهاي صنعتي و توليدي با بانكهاي استان داشته اند.
گفتني است در اين جلسه مسائل و مشكلات 12 واحد و شركت توليدي و صنعتي استان مورد بحث و بررسي قرار گرفت و براي رفع مشكلات آنها دستورات لازم داده شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار