رمضان شمس با تاکید بر اینکه ۵۵ تخت شیمی در این کلینیک فعال است، عنوان کرد: تا سال ۹۴ تعداد تخت‌ها ۲۰ عدد بود، اما به کمک اجرای طرح تحول نظام سلامت، تعداد تخت‌ها به ۵۵ رسیده است.
کد خبر: ۸۱۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 26 January 2020
مدیر کلینیک امام خمینی (ره) همدان گفت: ماهیانه ۱۳۰۰ الی ۱۵۰۰ بیمار مبتلا به سرطان به صورت رایگان در کلینیک امام خمینی (ره) همدان، شیمی درمانی می‌شوند.

به گزارش تسنیم، شمس اظهار داشت: شیمی درمانی یکی از مهم‌ترین مراحل درمان بیماران مبتلا به سرطان است که بسیاری از بیماران توانایی پرداخت هزینه‌های آن را ندارند.

وی با بیان اینکه هزینه تزریقات هر مرحله از شیمی درمانی بین ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان است، ابراز کرد:، اما در این کلینیک این هزینه از بیماران گرفته نمی‌شود و به صورت کاملا رایگان تزریقات شیمی درمانی را برای بیماران انجام می‌دهند.

مدیر کلینیک امام خمینی (ره) همدان با بیان اینکه بیماران شیمی درمانی فقط ۶ هزار و ۵۰۰ تومان بابت تهیه ملحفه و لوازم یک بار مصرف پرداخت می‌کنند، اظهار داشت: شیمی درمانی از روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته برای بیماران انجام می‌شود.

شمس با بیان اینکه دو پزشک فوق تخصص خون و سرطان در این مرکز به بیماران خدمات رسانی می‌کنند، گفت: هزینه ویزیت این پزشکان نیز بسیار ارزان و با تعرفه دولتی است.

وی با تاکید بر اینکه ۵۵ تخت شیمی در این کلینیک فعال است، عنوان کرد: تا سال ۹۴ تعداد تخت‌ها ۲۰ عدد بود، اما به کمک اجرای طرح تحول نظام سلامت، تعداد تخت‌ها به ۵۵ رسیده است.

مدیر کلینیک امام خمینی (ره) همدان با بیان اینکه این تعداد تخت شیمی درمانی پاسخگوی بیماران است و خوشبختانه کمبودی احساس نمی‌شود، گفت: بیشترین مشکل بیماران مربوط به تامین دارو و پرداخت هزینه‌های آن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار