مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین: در روزهای پنج شنبه و جمعه راه 78 محور روستای استان که بر اثر بارش برف و کولاک در هفته گذشته مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
کد خبر: ۸۱۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 25 January 2020

راه 78  محور روستای استان قزوین بازگشایی شد

به گزارش تابناک قزوین،جواد حق لطفی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: بازگشایی و برف روبی مسیر ارتباطی این تعداد روستا در 2 روز گذشته با استفاده از 33 دستگاه از ماشین آلات و مشارکت 50 راهدار انجام شد.
وی اضافه کرد: به این ترتیب تمام راه‌های روستایی که در هفته گذشته مسدود شده بودند برف روبی و بازگشایی شدند.
حق لطفی ادامه داد: هفته گذشته نیروهای راهداری استان قزوین از لحظه آغاز بارش برف تا دیروز جمعه چهارم بهمن ماه راههای اصلی، شریانی و فرعی را برف‌روبی و نمک پاشی کردند.
وی در ادامه از رانندگان خواست در فصل زمستان که احتمال بارش برف و کولاک در جاده ها وجود دارد برای تردد در مسیرهای روستایی، حتما با زنجیر چرخ حرکت کنند.
حق لطفی با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری این اداره کل برای خدمت رسانی به مسافران و بازگشایی راه های استان افزود: در طرح راهداری زمستانی 350 راهدار در 26 راهدارخانه استان قزوین به همراه 300 دستگاه ماشین آلات در حال خدمات رسانی به مسافران هستند.
استان قزوین دارای هزار کیلومتر راه کوهستانی و صعب العبور است و هفت درصد عملیات برف روبی راه های کشور در این استان انجام می‌شود.
قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر جاده شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه و یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار