رییس سازمان برنامه وبودجه گفت: 44هزار و200 میلیاردتومان برای طرح‌های عمرانی در9 ماهه امسال در کشور پرداخت کردیم.
کد خبر: ۸۱۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱ 25 January 2020

محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هزار و800 میلیارد تومان برای جبران خسارت زیرساختهای زندگی مردم تخصیص یافته است و هزینه می‌شود.

رییس سازمان برنامه وبودجه گفت: از این میزان 1100 میلیارد تومان وام باکارمزد پایین و700 میلیارد تومان هم وام بلاعوض برای بهسازی و ساخت منازل روستاییان خسارت دیده از سیلاب در جنوب استان است.

این مسؤول ادامه داد: میزان خسارت برآورد شده تاکنون 38هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون 20هزار میلیارد تومان تخصیص یافته و پرداخت شده است.

رییس سازمان برنامه وبودجه افزود: پرداختهای مورد نیاز در بخش جاری کشور انجام شده و در بخش عمرانی هم 44هزار و 200 میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در 9 ماهه امسال در کشور پرداخت کردیم.

این مسؤول بیان کرد: تا پایان سال 99 میزان 1300کیلومتر راه آهن را در کشور تامین بودجه می کنیم و تحویل می‌دهیم که یکی راه آهن چابهاربه زاهدان است.

نوبخت ادامه داد: برنامه ریزی لازم با وجود تحریمها پیش بینی شده تا خللی در پرداخت حقوقهای ماهانه، یارانه و کمک هزینه معیشتی پیش نیاید.

وی گفت: 24250 واحد مسکونی هم احداث و تعمیر میکنیم تا یکسال آینده که 17هزار واحد مسکونی هم یکساله در سیستان و بلوچستان میسازیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار