علی قربانی گفت: متاسفانه در گذشته تیم پاس که همواره گزینه سقوط بوده است، با پرداخت بودجه مناسب مربیان و بازیکنان تیم تامین شده اند و حالا اگر مشکل کادر فنی است، اصراری برای ماندن نداریم.
کد خبر: ۸۱۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ 24 January 2020
سرمربی تیم پاس با نامطلوب خواندن اوضاع این باشگاه گفت: شرایط برای ادامه روند نتیجه‌گیری تیم سخت و خسته کننده است.

به گزارش ایرنا، قربانی اظهار داشت: وضعیت مالی تیم به چالشی بزرگ تبدیل شده است و هیچ گونه امکانات و پشتیبانی انجام نمی‌شود.

وی اضافه کرد: احمد جمشیدیان سرمربی پیشین تیم پاس نیز به همین دلیل تصمیم به کناره گیری کرد و ما هم با این وضعیت به انتهای خط رسیده ایم.

قربانی بیان کرد: تیمی که اکنون با قرار گرفتن در دوم جدول مدعی صعود است، با بحران مالی روبه رو شده و نمی‌توانیم بیش از این بازیکنان را راضی نگه داریم.

سرمربی تیم پاس خاطرنشان کرد: حتی بودجه‌ای که به حساب اداره ورزش و جوانان واریز شده و باید به پاسی‌ها پرداخت شود، همچنان عملی نشده و مدیرعامل باشگاه نیز همه روزه دنبال تامین منابع مالی است.

وی اظهار داشت: ما به این بودجه نیاز مبرم داریم تا بتوانیم حداقل تا ۲۴ ساعت آینده به بازیکنان پرداخت کنیم و تا قبل از بازی مهم این هفته شارژ روحی و مالی شوند.

قربانی بیان کرد: به ما اطلاع داده اند که این پول سه هفته دیگر به حساب باشگاه واریز می‌شود و این تاخیر به طور قطع به ضرر تیم است چرا که برای صعود باید هر تصمیمی در زمان مناسب خود اجرایی شود.

وی افزود: متاسفانه در گذشته تیم پاس که همواره گزینه سقوط بوده است، با پرداخت بودجه مناسب مربیان و بازیکنان تیم تامین شده اند و حالا اگر مشکل کادر فنی است، اصراری برای ماندن نداریم.

سرمربی تیم پاس یادآور شد: هواداران صاحبان اصلی این تیم هستند و به آن‌ها اعلام می‌کنیم که به خط پایان رسیده ایم و نمی‌توانیم بیش از این پاسخگوی مطالبه به حق بازیکنان باشیم.

وی گفت: به دلیل همین شرایط نامطلوب مالی نمی‌توانیم از بازیکنان انتظار بیشتری داشته باشیم و این شرایط برای تیمی که در کورس صعود قرار دارد، به هیچ عنوان خوب نیست.

قربانی خاطرنشان کرد: حاضریم تیم را تحویل هر فردی که با این شرایط توان ادامه راه دارد، بدهیم و در کنار هواداران حمایت از تیم را خواهیم داشت، اما با این وضعیت تداوم کسب نتایج مطلوب سخت است.

وی با اشاره به اینکه سایر تیم‌ها با جذب بازیکنان مورد نیاز به توان فنی بسیار خوبی رسیده اند، گفت: اگر مسوولان همدان برنامه‌ای برای صعود ندارد، تکلیف ما را روشن کنند.

سرمربی پاس حضور دلالان اطراف بازیکنان تیمش را نگران کننده دانست و گفت: با نتایج درخشان کسب شده طبیعی است که تیم‌ها از طریق دلال‌ها دنبال جذب بازیکنان ما باشند و در مقابل نیز نتوانسته ایم به تعهدات مالی خود در قبال آن‌ها عمل کنیم.

وی با قدردانی از عملکرد بازیکنان پاس بیان کرد: انتظار آن‌ها از مدیریت باشگاه و مسوولان به حق است و امیدوارم تا دیر نشده، چاره اندشی شود.

قربانی با تمجید از حمایت‌های همه جانبه هواداران تیم پاس گفت: تخریب‌های اخیر نسبت به تیم و هواداران با هدف صورت می‌گیرد و عده‌ای سعی دارند با سنگ اندازی به تیم آسیب بزنند.

وی افزود: هواداران پاس بدون هیچ چشم داشتی بر حمایت از تیم پرداخته اند و حاشیه‌ها هیچ خدشه‌ای به عملکرد آن‌ها وارد نمی‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار