حجت الاسلام محمدباقر برقراری با اشاره به محرومیت میزبانی ایران از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، از باشگاه‌های فوتبال ایران حاضر در لیگ که از موضع قدرت وارد شدند تقدیر کرد و گفت: دشمن از همه ابزار‌ها برای فشار حداکثری به ایران استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۱۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ 24 January 2020
امام جمعه ملایر گفت: خطبه‌های عالمانه، جامع و قرآنی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و سیلی محکم سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد آمریکا T. سومین یوم الله است که یک خط راه و فصل‌الخطاب بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تنها راه ایستادگی در مقابل دشمن و پیشرفت در مقابل بازدارندگی دشمنی دشمنان، قوی شدن است و باید در تمامی عرصه‌ها قوی باشیم.

وی تاکید کرد: اگر آمریکا نمی‌تواند پاسخ موشک‌های سپاه پاسداران را به پایگاه عین الاسد بدهد، به خاطر اقتدار و قدرت نظامی نظام اسلامی است.

امام جمعه ملایر افزود: هر کسی در هر پست و مسوولیتی اگر برای تقویت نظام جمهوری اسلامی قدمی بردارد، آن فرد انقلابی است، در غیر اینصورت به نظام خیانت کرده است.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه باید حرکت رو به جلو داشته باشیم، غنی سازی در تمامی عرصه‌ها همچون نیروی انسانی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و هسته‌ای را ضرورت مهم برشمرد و ادامه داد: قوی شدن توسط تربیت شدگان مکتب شهید سپهبد سلیمانی رخ می‌دهد.

وی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دست‌اندرکاران حج اشاره و بیان کرد: حج بهترین فرصت برای تبیین چگونگی ماندگاری مردم سالاری دینی و مقاومت ملت ایران است؛ مقاومتی که استکبار سال‌ها برای در هم شکستن آن تلاش می‌کند.

خطیب جمعه ملایر گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مردم سالاری دینی سخن نویی دارد و ایستادگی بر سر آرمان ها، ارزش‌ها و شعار‌های اولیه انقلاب، همراه با پیشرفت و بالندگی برآمده از دل مقاومت، چشم جهانیان را خیره کرده و هر سال بر عصبانیت استکبار افزوده است و این مردم سالاری دینی باید در مناسک حج بازگو و تبیین شود.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه ملت عراق امروز یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند افزود: رهبر معظم انقلاب از سپاه قدس به عنوان رزمندگان بدون مرز یاد کردند که هر جا مظلومی ببینند، از او دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به محرومیت میزبانی ایران از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، از باشگاه‌های فوتبال ایران حاضر در لیگ که از موضع قدرت وارد شدند تقدیر کرد و گفت: دشمن از همه ابزار‌ها برای فشار حداکثری به ایران استفاده می‌کند.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: از وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال توقع داریم دیپلماسی ورزش را فعال کنند.

حجت الاسلام برقراری همچنین با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خواستار برگزاری باشکوه عزاداری در مسجد جامع این شهر شد و اظهار داشت: باید حق فاطمی را ادا کنیم و یک بیعت انقلاب فاطمی با حضرت فاطمه (س) ببندیم و این راه را ادامه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار