سیدسعید شاهرخی با ابراز گلایه از طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها اظهار کرد: این اتفاق را ننگ می‌دانم، بنابراین هر کس مجوزی برای طرحی صادر کرده باید موانع آن را هم تضمین کند.
کد خبر: ۸۱۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 24 January 2020
استاندار همدان با ابراز گلایه از طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها گفت: این اتفاق را ننگ می‌دانم، بنابراین هر کس مجوزی برای طرحی صادر کرده باید موانع آن را هم تضمین کند.

به گزارش فارس، شاهرخی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان اولویت استان را توجه به سرمایه‌گذاری و اشتغال دانست و اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح سند توسعه راهبردی استان تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن با ۳۴۴ درصد بیشترین کار را در زمینه اشتغالزایی انجام داده است گفت: بیشترین بار اشتغالزایی هم بر دوش بهزیستی، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، کمیته امداد، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش بوده است.

استاندار همدان با اشاره به بارندگی سیل‌آسا در اوایل سال تأکید کرد: ۱۸ هزار واحد مسکونی از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران در استان بازسازی و تعمیر شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتقال پساب شهر همدان به نیروگاه شهید مفتح، از نجات دشت کبودراهنگ با این اقدام سخن به میان آورد و گفت: ۳ میلیون مترمکعب پساب هم به منطقه ویژه جهان‌آباد اختصاص یافته است.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز گلایه از طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها اظهار کرد: این اتفاق را ننگ می‌دانم، بنابراین هر کس مجوزی برای طرحی صادر کرده باید موانع آن را هم تضمین کند.

وی با بیان اینکه اگر مدیران استان بر اساس قانون عمل کنند دیگر نباید ترسی از هیچ دستگاه نظارتی داشته باشند گفت: مدیری که نمی‌خواهد تن به آب بزند موجب ضرر استان می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار