فرمانده انتظامی شهرستان ایلام؛
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: مهم‌ترین راهبرد پلیس در مبارزه با مواد مخدر پیشگیری از ابتلای جامعه به این پدیده شوم است.
کد خبر: ۸۱۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 24 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ جمال موسوی ظهار داشت : مهم‌ترین راهبرد در مبارزه با مواد مخدر ، پیشگیری از ابتلای جامعه به این پدیده شوم است و اراده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه و مقابله با قاچاق مواد مخدر جدی است.

او ادامه داد: سرعت انتشار و دامنه آسیب رسانی مواد مخدر به حدی است که در صورت عدم مهار آن، این معضل می‌تواند به یک تهدید تبدیل شود.

موسوی با تاکید بر راهبرد کاهش تقاضا و پیشگیری از ابتلای قشر‌های سالم جامعه، اظهار کرد: باید در تمامی فرآیند تولید، قاچاق و مصرف مواد مخدر به مقابله با این پدیده شوم پرداخت.

او مطرح کرد: دستگاه‌های متولی باید در جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه به ویژه در نسل جوان تلاش کنند و آنان را از پیامد‌های خانمان سوز استفاده از مواد مخدر آگاه سازند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام مطرح کرد: کشور ما با توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام و حس نوع دوستی در اراده خود برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر مستحکم است و این زمینه تلاش‌های لازم را انجام می‌دهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار