در خبرها آمده بود فعال سیاسی اصلاحطلب حوزه کهگیلویه بزرگ تاکید کرد که برای ایجاد وحدت بین اصلاحطلبان این حوزه با رقیب هم حزبی خود نشست داشته باشد که یکی از مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد با ارسال یادداشتی خواستار برگزاری حتمی این نشست اما با رویکردی صلح جویانه تر شده است.
کد خبر: ۸۱۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 22 January 2020
در خبرها آمده بود فعال سیاسی اصلاحطلب حوزه کهگیلویه بزرگ تاکید کرد که برای ایجاد وحدت بین اصلاحطلبان این حوزه با رقیب هم حزبی خود نشست داشته باشد که یکی از مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد با ارسال یادداشتی خواستار برگزاری حتمی این نشست اما با رویکردی صلح جویانه تر شده است.

محمود منطقیان در کلیپی که در فضای مجازی از وی منتشر شده است، از اصحاب رسانه و همه کسانی که می‌خواهند در خصوص ریشه اختلافات اصلاحطلبان کهگیلویه بزرگ داوری کنند و به نتیجه برسند خواست در این خصوص در عین بیطرفی تحقیق کنند.

کاندیدای ۱۶ ساله اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه شناخت مقصر شکاف موجود بین اصلاحطلبان نیاز به تحقیق و کاوش دقیق و اصولی دارد، اظهار داشت: پیشنهاد کرده ام که در نشستی با حضور جمعی از اصلاحطلبان کهگیلویه بزرگ و سراسر نقاط کشور هر دو طیف حضور داشته باشند تا ریشه این اختلاف مورد واکاوی و کنکاش قرار گرفته و مقصر این موضوع معرفی شود.

وی با تاکید براینکه در این نشست باید آقای لاهوتی هم حضور داشته باشند، تصریح کرد: در این نشست همه از بنده و آقای لاهوتی سوال کنند و دلیل این اختلاف را جویا شوند و سپس براساس مستندات و مدارک قضاوت کنند.

منطقیان افزود: ممکن است در همان جلسه همه اختلافات برطرف شده و در نهایت به صلح و برادری منجر شود.

کاندیدای چهار دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه در هر ساعتی از شبانه روز آماده حضور در این نشست خواهد بود، گفت: تاکنون آقای لاهوتی این مساله را نپذیرفته و حاضر به حضور در این جلسه نیستند.
پیشنهادی برای اصلاح طلبان کهگیلویه در پی سخنان منطقیان
 
یکی از مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با ارسال یادداشت کوتاهی ، خطاب به دو چهره سرشناس اصلاحات کهگیلویه آورده است : بی شک عوامل متعددی در انشقاق و اختلاف طولانی مدت اصلاح طلبان کهگیلویه موثر است که کنترل بخشی از این عوامل از دست آنان خارج بوده است و محصول شیطنت جریانات یا اشخاص سیاسی که ارتباط بیشتری با برخی نهاد های موثر حاکمیتی داشته اند می باشد. هر چند موفقیت این افراد در ایجاد انشقاق خود نهایتا از بی تدبیری و نفوذ پذیری بزرگان اصلاحات و همچنین بهانه دادن بی دلیل به رقبای سیاسی خود نشات می گیرد.
در حوزه سیاسی آن کس که بتواند از شکست ها به پیروزی برسد و آن کس که بتواند پس از گذشت یک یا چند دوره فعالیت سیاسی به آسیب شناسی و ترمیم برسد مطمئنا موفق است چیزی که در جریان اصلاحات کهگیلویه کمتر دیده شد! اما در صورت صحت این سخن منطقیان و باور قلبی وی ، نکته بسیار مثبتی است البته بدون بخشی که خواستار حضور جمعی از اصلاح طلبان یا رسانه ها برای تعیین مقصر است چرا که این همان آب در هاون کوبیدن است!
پیشنهاد می شود آقای منطقیان که چنین مطلبی را بیان کرده است ، در قامت یک سیاستمدار اصلاح طلب واقعی نمایان شود و بدون از تقاضای کنکاش گذشته به همراه طیف لاهوتی برای آینده تصمیمی درست و قاطع اتخاذ و ضمن پایان دادن به پرونده اختلاف ، نقش خود و آقای لاهوتی را به رهبر معنوی این جریان تغییر داده و همواره بر الزام برای معرفی گزینه واحد در ماراتن های سیاسی یا مدیریتی تاکید داشته باشند.
نکته آخر اینکه جریان اصلاحات کهگیلویه در انتخابات پیش رو چه گزینه آنان تایید صلاحیت شود چه نشود ، نباید بخش خنثی باشند بلکه بر عکس باید با صراحت تعیین کننده پیروز انتخابات باشند!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
اگه راست میگید اصلاحطلب واقعی هستید پس مرد میدان باشید و اختلافات چندین ساله را تمام کنید و یا دلایل اختلافات را علنی کنید... ولی فکر کنم شماها معنی اصلاحطلبی رو هم بلد نباشید . کار هر کس نیست خرمن کوفتن - گاو نر میخواهد و مرد کهن
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
این فکر می کنه دهبانی تایید میشه می خواهد پیش دستی کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار