دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد : افرادی که اقدام به شلیک گلوله نموده بودند 3 نفر می باشند که هر سه نفر بازداشت شده اند و گفته شده است تا پایان انتخابات در بازداشت خواهند ماند.
کد خبر: ۸۱۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ 20 January 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از شلیک با اسلحه در استقبال از یکی از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در یکی از روستاها دارد.
دادستان مرکز استان گفت : در پی تخلف 3 نفر از هواداران احدی از کاندیداها که به صورت مسلح در انظار عمومی اقدام به شلیک گلوله کرده بودند ، شناسایی و بازداشت شدند.
سید علی ملک حسینی ضمن هشدار به متخلفین ، افزود : تخلفات انتخاباتی به فوریت شناسایی و با متخلفین به سرعت و با جدیت برخورد خواهد شد .
ملک حسینی گفت : برگزاری انتخابات سالم در گرو رعایت قانون است و دستگاه قضایی نسبت به اجرای آن قاطع خواهد بود ضمن اینکه به همه هواداران کاندیداها توصیه می شود بی جهت برای خود مشکل ایجاد نکنند.
لازم به توضیح است چنین اقدامی توسط هواداران کاندیداهای گچساران هم رخ داد که با پاسخ قاطع دستگاه قضایی مواجه و متخلفان بازداشت شده اند.
 
بیشتر بخوانید
بلایی که بر سر حامیان جوان آمد! / نماینده ای که نه به بار است نه به دار!
 
بنابراین گزارش ، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویواحمد در این زمینه از تشکیل پرونده تخلف برای دو نامزد انتخاباتی مشهور در شهرستان گچساران خبر داده بود.
عیسی حسنی در جمع خبرنگاران و نشست خبری تعاملی حوزه بسیج رسانه ، ضمن بیان تذکراتی گفته بود : دو کاندید در گچساران به شدت هنجارهای انتخاباتی را زیر سوال می‌برند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: برخی از هواداران این کاندیداها از سلاح استفاده کرده که تشکیل پرونده دادیم.
وی ابراز داشت: چهار فرد مسلح نیز پشت سر یک نامزد انتخاباتی مجلس بوده که دو نفر بازداشت شده و دو نفر متواری هستند که پیگیری‌ها ادامه دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار