مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان ایلام بعدازظهر امرز شنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، افتتاح شد.
کد خبر: ۸۱۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ 19 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام، مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان ایلام بعدازظهر امرز شنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، افتتاح شد.

مرکز نوآوری و شکوفایی با حضور ۲۵ تیم در ۲ حوزه فناروی اطلاعات و کشاورزی با مشارکت ۱۵ تیم و در زمینه تولیدات فرهنگی، خلاق و صنایع دستی افتتاح شده است ۰

معاون رئیس جمهور در این آیین اظهار داشت: افراد ایده پرداز و فارغ التحصیلان در گروه‌های سنی ۱۸ تا ۳۵ سال و دانش آموزان دوره متوسطه دوم که دارای ایده‌های خلاقانه هستند در مرکز منش می‌توانند طرح‌های خود را عملیاتی کنند.

معصومه ابتکار عنوان کرد: تجربه بسیار خوبی از همکاری با جهاد دانشگاهی داریم و هم‌اکنون طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با همکاری این نهاد در حال برگزاری است و عملکرد جهاد دانشگاهی در این زمینه بسیار خوب است.

وی گفت: یکی از طرح‌هایی که در استان ایلام برای اشتغال‌آفرینی دختران و زنان سرپرست خانوار اجرا خواهد شد، طرح «کمند» است که امیدواریم زمینه بسیار خوبی برای اشتغال‌آفرینی باشد./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار