هتل اصفهان اولین قدم برای سفر است که باید انتخاب آن به درستی انجام شود. این انتخاب درست وقتی شکل می گیرد که با آگاهی انجام شود. در این مطلب قصد داریم به معرفی 2 هتل خاص و گران اصفهان بپردازیم که یکی از آن ها در لیست برترین هتل های ایران جای دارد.
کد خبر: ۸۱۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ 14 January 2020

هتل اصفهان اولین قدم برای سفر است که باید انتخاب آن به درستی انجام شود. این انتخاب درست وقتی شکل می گیرد که با آگاهی انجام شود. در این مطلب قصد داریم به معرفی 2 هتل خاص و گران اصفهان بپردازیم که یکی از آن ها در لیست برترین هتل های ایران جای دارد.

هتل اصفهان انواع و اقسام مختلفی دارد که بیشتر آن ها سنتی بوده و هنوز می توان حال و هوای خانه های بزرگ و قدیمی اصفهان را درک کرد. هتل های مختلفی در نصف جهان وجود دارند که خدمات متفاوتی را ارائه می دهند اما برای خاص پسندان 2 هتل برتر اصفهان را گلچین کرده ایم.

هتل اصفهان و هتل عباسي اصفهان 2 عضوی جدا نشدنی از هم هستند زیرا این هتل 400 ساله با شهر اصفهان یکی شده و علاوه بر هتل، یکی از جاذبه های توریستی نیز می باشد. هتل عباسی اصفهان در اصل مهمانسرای عباسی نام دارد که در 400 سال پیش شاه سلطان حسین صفوی، آن را به مادر خود پیشکش کرد.

هتل اصفهان در لیست خود یک هتل 5 ستاره دارد که در زمان های گذشته شرایتون نام داشته است. بله منظور همان هتل پارسیان کوثر اصفهان است که بعد از انقلاب به نام جدید خود تغییر یافت. این هتل 5 ستاره اصفهان شاید به بزرگی تل عباسی نباشد اما بعد از آن، رتبه دوم برترین هتل اصفهان را دارد.

هتل اصفهان و اطلاعات دقیق و واقعی آن ها در سایت پرشین هتل بخوانید تا با تاریخچه، امکانات، خدمات و ... این 2 هتل خاص اصفهان آشنا شوید. پرشین هتل افتخار می کند که رزرو هتل های ایران و هتل اصفهان را به طور شفاف و واقعی در طبق اخلاص می گذارد.

هتل عباسی اصفهان

هتل اصفهان و محوطه باغی هتل عباسی اصفهان

تاریخچه هتل عباسی اصفهان را در زیر بخوانید

تاریخچه هتل عباسی اصفهان به طور دقیق در سایت پرشین هتل توضیح داده شده اما در این مطلب هم به شرح مختصری از این هتل اصفهان اشاره می کنیم. در 400 سال پیش شاه سلطان حسین صفوی مهمانسرایی را در خیابان شاهی یا همان چهارباغ عباسی برای تاجران و کاروانیان در نظر می گیرد تا در این مکان استراحت کرده و به فروش کالاهای خود مبادرت نمایند.

حیاط هتل عباسی اصفهان یا همان مهمانسرای عباسی به چند قسمت تقسیم شده بود تا محل استراحت چهارپایان از کاروانیان جدا باشد. بعد از گذشت مدتی شاه سلطان حسین صفوی این هتل اصفهان را به مادر خود هدیه کرد ولی این بانوی فرهیخته ایرانی جهت استفاده عام المنفعه، مهمانسرای عباسی را بخشید.

بعد از گذشت سال ها مهمانسرای عباسی فراز و نشیب های بسیاری را تحمل کرد و سپس تبدیل به هتلی در اصفهان شد. نا گفته نماند هتل عباسی اصفهان به ثبت آثار ملی ایران رسیده است و علاوه بر مکانی اقامتی، ابنیه ای تاریخی هم به شمار می رود. حال که با تاریخچه هتل آشنا شدید به معرفی رستوران و منوی غذای هتل عباسی خواهیم پرداخت.

منو غذا هتل عباسی اصفهان بوفه سلف سرویس بوده که متشکل از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریای، گیاهی و ... می شود. لیست قیمت غذاهای هتل عباسی اصفهان بسیار گران بوده که البته با توجه به تنوع و کیفیت آن منصفانه است.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان و رستوران مجلل

هتل پارسیان کوثر اصفهان یا هتل شرایتون؟

هتل شرایتون نامی آشنا برای گردشگران سالمند است که در زمان های گذشته مقیم هتل شرایتون بوده اند. هتل پارسیان کوثر اصفهان  دومین هتل برتر اصفهان است که همجوار با سی و سه پل است. همانطور که می دانید سی و سه پل خاطره انگیز ترین مکان در نصف جهان می باشد.

مدیریت هتل کوثر اصفهان تحت نظارت سازمان بسیج مستضعفان است که تمامی هتل های پارسیان در ایران، زیر مجموعه این سازمان هستند. بهترین مکان در این هتل اصفهان، رستوران سنتی هتل کوثر اصفهان است که با صرف انواع غذاهای سنتی ایرانی و اصفهان، طعم هایی لذیذ را به کام شما می چشاند.

رستوران سبز هتل کوثر اصفهان نیز با فضای باغی دل انگیز خود باعث شده تا از محبوب ترین رستوران های هتل نزد گردشگران باشد. در این رستوران غذاهای گیاهی سالم علاوه بر دیگر غذاهای ذکر شده سرو می شود که برای برخی توریست ها که گیاهخوار هستند مناسب است.

حال که با این 2 هتل اصفهان آشنا شده اید نوبت آن می رسد که از سایت پرشین هتل رزرو این 2 هتل اصفهان را انجام دهید. زیرا این 2 هتل اصفهان بسیار گران بوده و با رزرو آن ها از این سایت معتبر می توانید با قیمتی بسیار مناسب در این هتل های اصفهان اقامت داشته باشید. شماره های 02143000020 و 09198906504 و 09198906502 جهت رزرو هتل اصفهان در اختیار شما هستند.

رستوران هتل پارسیان کوثر اصفهان

رستوران هتل پارسیان کوثر اصفهان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار