عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: تعداد واحدهای مسکن مهر هشتگرد که شرکت عمران این شهر برای تکمیل این پروژه ها تعهد دارد ۳۵ هزار واحد بوده که ۲۸ هزار واحد از این تعداد تاکنون به مرحله افتتاح رسیده است.
کد خبر: ۸۱۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 13 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد علی حاجی زاده گفت: بقیه پروژه ها نیز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید البته با دو شرط یکی تکمیل آورده از سوی متقاضیان و دیگری تحقق وام متمم ۴۰ به ۴۵ میلیون تومان است.
وی اظهارداشت: پروژه های مسکن مهر شامل دو قسمت یکی آورده متقاضیان و دیگری تسهیلاتی که بانک در اختیار قرار می دهد تا نسبت به اتمام این پروژه ها اقدام شود.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: عمده مشکلات پروژه های مسکن مهر مربوط به مباحث زیربنایی مانند آب، برق، گاز و فاضلاب است.
وی در ادامه افزود: دستگاه های خدمات رسان بنا به دلایلی از جمله اعتبار کم نتوانسته اند این خدمات را به پروژه های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد ارائه دهند از اینرو به شهرهای جدید مجوزی اعطا شده مبنی بر اینکه بتواند از منابع داخلی نسبت به تکمیل شبکه های آب، فاضلاب، گازو برق اقدام کنند.
حاجی زاده اظهارداشت: جلسات متعددی تاکنون با دستگاه های خدمات رسان در این رابطه برگزار شده است.
وی یادآورشد: خوشبختانه با این همتی که بین دستگاه های متولی وجود دارد امید می رود واحدهای مسکن مهر بدون معارض شهرجدید هشتگرد تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار